کاخ سفید ارتباط میان عامل تیراندازی بسوی پلیس در دالاس آمریکا را با سازمانهای تروریستی منتفی دانست +تصاویر

سخنگوی کاخ سفید وجود هرگونه ارتباط میان عامل تیراندازی بسوی 5 پلیس را با سازمانهای تروریستی رد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، کاخ سفید روز جمعه اعلام کرد طبق اعلام بازرسان، عامل تیراندازی بسوی 5 پلیس در شهر دالاس آمریکا هیچ ارتباطی با سازمانهای تروریستی ندارد.

جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید در ورشو، پایتخت لهستان گفت: آنچه من می دانم این است بازرسان هم اکنون به شکل علنی احتمال ارتباط میان فردی که این اقدام هولناک را انجام داده با سازمانهای تروریستی، چه داخل آمریکا و یا در هرجای دیگر جهان منتفی دانسته اند.

وی در ادامه افزود: من اعتقادی ندارم توطئه ای تروریستی در این مسأله وجود دارد.

سخنگوی کاخ سفید در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد اوباما یکشنبه شب و زودتر از آنچه پیشتر اعلام شده بود، به واشینگتن بازخواهد گشت. وی همچنین قرار است در پاسخ به دعوت "مایک راولینگز،" شهردار دالاس به این شهر سفر کند.

اوباما قرار است امروز پس از نشست پیمان آتلانتیک شمالی در ورشو به اسپانیا سفر کند؛ اما وی فعالیت های خود را کوتاه خواهد کرد و فردا یکشنبه با مسئولان اسپانیایی در مادرید دیدار می کند.
از سوی دیگر، پلیس دالاس اعلام کرد مظنون اصلی حمله به نیروهای پلیس، یک سرباز سابق در ارتش آمریکا به نام میکا جانسون (25 ساله)  بوده که در خانه وی مواد مورد نیاز برای ساخت بمب کشف شده است.

پلیس در بیانیه ای اعلام کرد هنگام بازرسی از خانه فرد مظنون، مواد لازم برای ساخت بمب، جلیقه های ضد گلوله و تفنگ و مهمات کشف شد.

کاخ سفید: عامل کشتار 5 پلیس در دالاس آمریکا ارتباطی با سازمانهای تروریستی ندارد+ تصاویر
میکا جانسون، مظنون اصلی تیراندازی به پلیس در دالاس آمریکا


کاخ سفید: عامل کشتار 5 پلیس در دالاس آمریکا ارتباطی با سازمانهای تروریستی ندارد+ تصاویر
میکا جانسون

کاخ سفید: عامل کشتار 5 پلیس در دالاس آمریکا ارتباطی با سازمانهای تروریستی ندارد+ تصاویر
خانه میکا جانسون

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار