با تاکید بر لزوم تصویب قانونی درباره محدودیت خرید آسان سلاح؛

کلینتون: اظهارات ترامپ، پیام‌هایی اشتباه برای دوستان و دشمنان‌مان می‌فرستد

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر از رقیب جمهوری‌خواه خود به شدت انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه «ای پی تی ان،» هیلاری کلینتون در سخنانی در فیلادلفیا گفت: اظهارات ترامپ پیام‌هایی اشتباه برای دوستان و دشمنانمان به همراه دارد.

وی گفت: دونالد ترامپ فردی است که درباره ترس صحبت می کند. او فردی منفی‌گرا و بدبین است و درباره سخنان منفی و بدبینانه صحبت می کند. ترامپ درباره اقتصاد صحبت می کند؛ زیرا او می‌خواهد میزان مالیات طبقه ثروتمند جامعه را کاهش دهد. او می‌خواهد میزان مالیات آنها را به نصف کاهش دهد.

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزود: ما خواهان ایجاد میلیون‌ها فرصت شغلی جدید در بخش زیرساخت هستیم.

کلینتون در ادامه گفت: ما قصد داریم امنیت ملی و سیاست خارجی داشته باشیم که آمریکا به آن افتخار کند. ما می خواهیم که جهان را با توجه به ارزشهایمان و در جهت تامین امنیت و منافعمان در تعامل با همپیمان و دوستانمان  هدایت کنیم. اینکه می بینم دونالد ترامپ درباره امنیت ملی صحبت می کند مرا متعجب می کند. آنچه  وی می‌گوید اغلب به ما آسیب می رساند. اظهارات وی، پیامی اشتباه به دوستان و دشمنان ما در جهان می فرستد. ما در جهانی پیچیده زندگی می کنیم.

وی اضافه کرد: سخنرانی پیشین من در فیلادلفیا به معنای آن نیست که من قصد دارم اسلحه‌های مردم را جمع کنم. در آن سخنرانی منظور من این بود که من نمی‌خواهم شما با شلیک فردی که اسلحه را از اولین فروشگاه خریداری کرده باشد، کشته شوید. ما باید شکاف‌های موجود در قانون سلاح را از بین ببریم. ما باید قانونی تصویب کنیم که بر اساس آن افرادی که در فهرست افراد تروریست هستند، نتوانند در آمریکا سلاح خریداری کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار