تغییر اعضای ستاد انتخاباتی ترامپ برای دومین بار در دو ماه گذشته

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در دو ماه گذشته برای نجات کمپین خود از بحران، دوبار اعضای آن‌ را تغییر داد.

تغییر اعضای ستاد انتخاباتی ترامپ برای دومین بار در دو ماه گذشتهبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک‌تایمز، «دونالد ترامپ،» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در دو ماه گذشته دو بار اعضای کمپین خود را تغییر داده است. وی یک مدیر ارشد از پایگاه خبری محافظه‌کار «بریت‌بارت نیوز» و یک مشاور ارشد را استخدام کرد تا کمپین متزلزلش را سامان دهد.

«استفان بانون،» رئیس «بریت‌بارت نیوز» به عنوان مدیرکل کمپین جمهوری‌خواهان انتخاب شد و «کلین کانوی،» یک ناظر و مشاور ارشد نیز مدیریت کمپین را برعهده گرفت.

گزارش‌ها حاکی از این است که «پال منافورت،» مدیر کمپین ترامپ عنوان خود را حفظ می‌کند. اما اعلام رسمی استخدام کارکنان جدید کمپین در روز چهارشنبه، تنزل رتبه برای منافورت محسوب می‌شود.

خبر تغییر کارکنان کمپین ترامپ ابتدا از سوی «وال‌ستریت ژورنال» گزارش شد و پس از آن خانم کانوی آن را تأیید کرد. البته کانوی تأکید داشت منافورت عنوانش را حفظ می‌کند. وی با اشاره به اینکه منافورت و معاونش در پست خود باقی می‌مانند، اعلام کرد: «این تغییرات فقط گسترش نیروها به دلیل افزایش مشغله در دور پایانی رقابت‌ها است.»

برخی بر این باورند که این تغییرات به دلیل بحرانی شدن شرایط کمپین ترامپ ایجاد شده است. کانوی و بانون –رئیس سازمان‌های خبری- به همراه رابرت و ربکا مرکر – حامیان محافظه کار ترامپ- اتحادی را تشکیل داده‌اند تا از دونالد ترامپ در مقابل رقیبش –هیلاری کلینتون- حمایت کنند.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار