نوری در نطق میان دستور؛

نظام سلطه تلاش می‌کند مسئله فلسطین فراموش شود/باید پاسخی قاطع به آمریکا و اسرائیل بدهیم

نماینده شوش در مجلس گفت: نظام سلطه با به وجود آوردن داعش به دنبال آن است تا مسئله فلسطین را به فراموشی بسپارد.

به گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "سید رضی نوری" در نطق میان دستور مجلس شواری اسلامی عنوان داشت: روز 23 مرداد روز مقاومت اسلامی بود. حزب‌الله بعد از 33 روز جنگ و مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی، به تمام آزادی‌خواهان جهان نشان داد که راه سد زیاده‌خواهی صهیونیست بین‌الملل به سرکردگی آمریکا، انگلیس و اسرائیل، تنها مقاومت است و مقاومت اسلامی، نقشه و طرح آن‌ها را نقش بر آب کرد.

نماینده شوش، با اشاره به شرایط سختی که نظام سلطه تحت عنوان گروه داعش در منطقه به وجود آورده افزود: آن‌ها می‌خواهند مسئله فلسطین فراموش شود ولی این دوران به سر خواهد رسید و گروه مقاومت با صبر و استقامت از خداوند و وحدت کلمه بر مرتجعین پیروز خواهند شد و عصمت خدا به دست مقاومت به وقوع خواهد پیوست.

وی ادامه داد: ما همچنان سیاست امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی را دنبال خواهیم کرد و از کودک‌کشی و کشتار مردم بی‌دفاع یمن توسط مزدوران آل‌سعود برائت می‌جوییم و آن را نشانه جهالت مدرن می‌دانیم.

نوری با اشاره به روز کودتای 28 مرداد توسط آمریکا ادامه داد: این روز، نمونه بارزی از دخالت آشکار آمریکا در امور داخلی ایران و نتیجه خوش‌بینی مصدق به آن‌ها بود. 

وی تصریح کرد: تا زمانی که آمریکا آمریکاست و آن خوی شیطانی در آن‌ها وجود دارد نباید به آن‌ها اعتماد کرد چون شیطان از هر فرصتی برای نفوذ استراتژیک صنعتی، اطلاعاتی فرهنگی، دفاعی و ... برای فلج کردن و ضربه زدن به این ملت استفاده خواهد کرد و باید با بصیرت  و دشمن‌شناسی استراتژیک، خود را از حالت تدافعی به حالت تهاجمی تبدیل کنیم.

نماینده مردم شوش، ضمن گرامیداشت روز صنعت دفاعی عنوان داشت: ما خواهان افزایش بنیه دفاعی کشور و آمادگی بیشتر برای پاسخی قاطع دادن به تمام دهن کجی‌های آمریکا و اسرائیل هستیم.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی که با مشارکت مردم، حمایت و تولید از شرکت دانش بنیان محقق می‌شود و علاج بیماری اقتصادی ما در رفع بیکاری، رکود و مهار گرانی است، جز با مجاهدت بسیجی ملت و دولتمردان تحقق پیدا نخواهد کرد.

وی با اشاره به ورود دولت و سازمان بازرسی کشور در مبارزه با حقوق‌های نجومی عنوان کرد: ما این اقدام را می‌ستاییم و البته این دریافت حقوق نجومی، محدود به چند مورد نیست. موارد بسیاری در شرکت‌های دولتی طبق مدارک مستند وجود دارد و انتظار مردم این است که دستگاه‌های ذیربط با قاطعیت بیشتری با این مسئله برخورد کنند.

نوری در پایان خاطرنشان کرد: از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار داریم شهر شوش که به نام دانیال نبی است را ثبت ملی کرده و یک روز را به نام شوش معرفی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار