فتاح:

منازل اشرافی مسئولان، عامل فقرآفرینی است/اقتصاد مریض کشور ربطی به این دولت و آن دولت ندارد


رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: درست کردن طبقه اشراف توسط مسئولان و حقوق‌های نجومی آنها فقرآفرین است.

منازل اشرافی مسئولان، عامل فقرآفرینی است/اقتصاد مریض کشور ربطی به این دولت  و آن دولت نداردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) صبح امروز در مراسم افتتاحیه ۳۳۰۰ پروژه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: برخی از مسائلی که ما در جامعه داریم، فقرآفرین است، اقتصاد ما مریض است و ربطی به این دولت هم ندارد و از گذشته بوده است.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: درست کردن طبقه اشراف توسط مسئولان، حقوق‌های نجومی و منازل اشرافی مسئولان، فقرآفرین است.
 
وی با بیان اینکه همه نهادها، وزارتخانه ها و نیروهای مسلح باید در خدمت مردم باشند، گفت: دشمنان به دنبال این هستند که بگویند نهادهای انقلابی ما به درد مسائل بین المللی نمی‌خورد.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه افزود: چطور ما توانمندی مقابله با یک داعشی در یک گوشه کشور را داریم اما نمی‌توانیم با قاچاق مقابله کنیم.
 
فتاح در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: سپاه با هزینه خود برای محرومان مسکن می‌سازد و منتی هم نمی گذار،. امیدوارم با کمک قرارگاه های سپاه تعداد این خانه ها بیشتر شود.
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار