کرمان؛

فرهنگ جهاد و شهادت مهمترین اصل در دفاع مقدس است

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق نزاجا گفت : فرهنگ اقتصاد مقاومتی باید از دفاع مقدس گرفته شود و فرهنگ ایثار و شهادت را برای اقتصاد هم به‌کار گیریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، امیر علیدوست امروز در آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس که در بلوار 22 بهمن کرمان برگزار شد افزود : هشت سال دفاع مقدس از درخشان‌ترین و پرفرازترین مقطع تاریخ کشور جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ماست.

علیدوست خاطر نشان کرد : دفاع مقدس افسانه تاریخی شکست‌ناپذیری استکبار جهانی را شکست و باید فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ شجاعت و شهامت را به نسل آینده منتقل کنیم.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس برای نسل‌های آینده و صدها سال دیگر حرف دارد و فرهنگ دفاع مقدس باید به جوانان ما منتقل شود .

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان هم با تبریک سالروز دفاع مقدس گفت : شرایط نیروهای مسلح ایران فوق‌العاده است و با آن زمانی که به ما حمله شد از زمین تا آسمان تفاوت دارد.

آیت‌الله سید یحیی جعفری افزود : از همان روزی که نظام جمهوری اسلامی به وجود آمد، دشمنی دشمنان علیه اسلام و جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و در شرایطی که ما از لحاظ مسلح بودن به سلاح‌های مدرن و پیشرفته محروم بودیم، صدام ملعون را وادار کردند به ایران حمله کند و قدرت‌های بزرگ شرق و غرب از وی پشتیبانی کردند.

وی خاطر نشان کرد : ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مردمی همه توطئه‌های دشمن را در هم شکست.

وی با اشاره به اینکه امروز شرایط نیروهای مسلح ما با آن زمانی که به ما حمله شد از زمین تا آسمان تفاوت دارد،تصریح کرد : امروز ارتش، سپاه و بسیج در آمادگی کامل به سر می‌برند و اگر دشمن کوچکترین اشتباهی مرتکب شود، ضرر و زیان آن متوجه متجاوز و حمله‌ کننده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت : اسلام و قرآن ما را دعوت می‌کند تا برای دفاع آماده باشیم .

جعفری خطاب به نیروهای مسلح گفت: به خود ببالید که فرمانده شما یک روحانی فرزانه است که سال‌ها به مجاهدت پرداخته است.

در این مراسم امیر علیدوست ، فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق نزاجا ، آیت‌الله سید یحیی جعفری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، حمید ذکاء‌اسدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، موحد رئیس کل دادگستری استان، سردار بنی‌اسدی فر ،فرمانده انتظامی استان، سردار مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان، مدیرکل اطلاعات استان و اعضای شورای تامین استان کرمان در آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس حضور داشتند.

نیروهای چهارگانه ارتش، سپاه پاسداران، بسیج، نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی دراین رژه حضور داشتند.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.