برنامه جدید اینفانتینو برای جام جهانی

اینفانتینو رئیس جدید فیفا،از ‌برنامه جدید و عجیب جام جهانی فوتبال که البته هنوز اجرای آن قطعی نشده، پرده برداری کرده است.

برنامه جدید اینفانتینو برای جام جهانیبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از یاهو اسپورت، اینفانتینو رئیس کنفدراسیون فوتبال جهان ( فیفا) که با قول افزایش تیم های جام جهانی فوتبال به 40 تیم نامزد انتخابات فیفا شده بود، بیان کرده است که در سال های آتی شاید این رقم از 40 تیم نیز عبور کند. اگر برنامه های اینفاتینو را فیفا قبول کند،‌تعداد تیم های حاضر در جام جهانی فوتبال در سال های آینده به 48 تیم ارتقا پیدا می کند.

اینفانتینو در این باره بیان کرده است : " ایده من مبنی بر این است که 16 تیم به صورت مستقیم به مرحله گروهی جام جهانی صعود نمایند و 32 تیم باقی مانده در مرحله مقدماتی در کشوری که جام جهانی در آن برگزار می شود، برای انتخاب 16 تیم دیگر به رقابت بپردازند. این مطلب به این معنی است که همان 32 تیم در جام جهانی شرکت می کنند اما 48 تیم برای رسیدن به آن باید به رقابت بپردازند. در همین ماه در مورد این موضوع بحث خواهیم کرد و تصمیم نهایی را تا 2017 خواهیم گرفت."

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار