پدافند غیرعامل یعنی تهدیدشناسی/ ۱۳ آبان دفاع از امنیت کشور را یادآوری می کند

رییس سازمان پدافند غیرعامل گفت: مدارس ماباید مظهر تولید آمادگی باشد تا بتوانیم در مقابل هر تهدیدی بایستید و این آمادگی را در قالب رزمایش نشان دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار غلام رضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل در رزمايش دانش آموزي پدافندغيرعامل و بزرگداشت روز دانش آموز، صبح امروز در مدرسه متوسطه شهيد نورعلي اظهار داشت: فرهنگ عاشورا، فرهنگی قدرت آفرین است. که با تمسک به آن می توانیم در همه عرصه ها پیروز باشیم.

وی بیان کرد: در طول دفاع مقدس این فرهنگ به ما کمک کرد که پیروز باشیم و در طول هشت سال دفاع مقدس نیز به ما کمک کرد که صحنه های جنگ علی رغم همه فشارها به دانشگاهی برای پرورش نسل انقلابی تبدیل کنیم.

رییس سازمان پدافند غیر عامل عنوان کرد: ما بعد از دفاع مقدس هم از فرهنگ عاشورا استفاده میکنیم امام حسین(ع) دو جبهه حق و باطل و مقابله با جبهه باطل را به ما اموخت که میتوانیم از این آموزه ها به عنوان مولفه قدرت آفرین استفاده کنیم و ما با گرامیداشت محرم،ارزش های ملی و دینی کشور را ارتقا می دهیم.

جلالی اظهار داشت: ما یاد شهدای دانش آموز ‌که ستون اصلی دفاع در تمامی عرصه ها بودند را گرامی می داریم و امیدواریم انتقال تفکر شهید حسین فهمیده به نسل امروز ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: ۱۳آبان روز دانش آموز و استکبارستیزی است و آمریکا به عنوان مظهر ظلم و استکبار جهانی و پدر همه تروریست های جهان دشمن اصلی انقلاب اسلامی است‌.

رییس سازمان پدافند غیرعامل تصریح کرد: پدافند غیر عامل یعنی بی اثر کردن تهدیدات و شناخت است و دشمنی ما ریشه دارتر از آن است و این دشمن با برجام و غیربرجام از بین نمی رود. این مبارزه ادامه خواهد داشت و این دشمنی تداوم دارد.

وی اظهار داشت: موضوع پدافند غیرعامل یعنی تهدیدشناسی و ۱۳ آبان این موضوع را به ما یادآوری می کند.

جلالی افزود: دانش آموزان به عنوان فرزندان آینده انقلاب باید با مولفه پدافند غیر عامل خوب آشنایی داشته باشند، پدافند غیرعامل یعنی مصون سازی کشور بدای مقابله با هر تهدید و این رزمایش برای آمادگی در این زمینه است تا هرکسی وظیفه خود را بداند و دنبال کند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل عنوان کرد: مدارس ما باید مظهر تولید آمادگی باشد تا بتوانیم در مقابل هر تهدیدی بایستید و این آمادگی را در قالب رزمایش نشان دهند.

وی در پایان تصریح کرد: رزمایش پدافند غیرعامل امروز در ۵۰۰ مدرسه کشور در شهرهای مختلف برگزار می شود و برای ایجاد آمادگی و ارتقای آن در مقابل تهدید که آمادگی شما دانش آموزان این پیام را به دشمن و استکبار میدهد که در تمام سنین و رده ها آماده مبارزه با ظلم و آمریکا هستید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار