اجرای 312 برنامه‌ آموزش و پرورش برای گسترش فرهنگ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

مدیر کل دفتر مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش از اجرای 312 برنامه آموزشی و فرهنگی در ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور خبر داد.

منصور کیایی مدیر کل دفتر مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اجرای 312 برنامه آموزشی و فرهنگی به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

وی افزود: از این تعداد 67 برنامه آموزشی، 146 برنامه فرهنگی، 59 برنامه نمادین فرهنگی و 40 برنامه شاخص است.

دفتر مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی پس از اجرای آزمایشی در سال تحصیلی 95- 94 برای اولین بار در سال تحصیلی جاری برگزار می‌شود، اظهار داشت: آموزش و پرورش در تلاش است تا فعالیت‌های آموزشی و مراقبتی با اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی نظیر هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، جشنواره نوجوان سالم، نمایشگاه‌های سیار پیشگیری، توزیع محصولات فرهنگی و مشارکت اجتماعی دانش‌‌آموزان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار باشد.

کیایی بیان کرد: گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و همچنین اجتماعی‌سازی مبارزه با مواد مخدر از دیگر برنامه‌های مورد توجه این نهاد آموزشی به شمار می‌رود.

گفتنی است؛ هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی تا 28 آبان ماه ادامه دارد و برنامه‌های متعددی برای آن در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار