نعیمه نظام دوست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«همسایه‌ها» با زبان طنز دغدغه و مشکلات جامعه را بیان می‌کند

مجموعه تلویزیونی «همسایه‌ها» در هرقسمت با زبان طنز مشکلات و دغدغه روز اجتماع را مطرح می‌کند.

«همسایه‌ها» با زبان طنز دغدغه و مشکلات جامعه را بیان می کند
نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون درگفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون مجموعه تلویزیونی «همسایه‌ها» و ایفای نقش خود گفت: ساختمان همسایه‌ها دورهمی یکسری از بازیگران طنز است که هر کدامشان برای مردم شناخته و دوستشان دارند و چه اتفاق از این خوش‌تر که ما در سریال «همسایه‌ها» بازی مهران غفوریان و جواد رضویان را به عنوان زوج هنری داریم. 

وی در خصوص ایفای نقش خود در سریال «همسایه‌ها» ادامه داد: شکوفه عنوان نقشی است که در مقابل شخصیت کاووس با بازی جواد رضویان بازی می‌کنم، درواقع شکوفه زن تحصیل کرده‌ای است که براساس ویژگی‌های نقش، از نظر اجتماعی و تحصیلات جایگاه خودش را در جامعه دارد. 

بازیگر برنامه تلویزیونی «محله گل و بلبل» درباره ساختار و چیدمان داستانی مجموعه طنز تلویزیونی «همسایه‌ها» اظهار داشت: این سریال با توجه به اپیزودی بودن ساختارش، در هر قسمت به عنوان مهمان میزبان یکی از بازیگران سینما و یا تلویزیون می‌شود و با پرداختن به موضوعات مختلف مشکلات و دغدغه اجتماع را به زبان طنز مطرح کرده و زندگی آپارتمانی را نشان می‌دهد. 

نظام دوست با بیان اینکه همکاری با مهران غفوریان و جواد رضویان تجربه‌ای جدید برای من بود، به حضور و همکاری خود با بازیگران طنز تلویزیون اشاره داشت و گفت: با توجه به حضورم در «ساختمان پزشکان» پیش‌تر تجربه کار را طنز داشتم اما برای اولین بار بود که افتخار همکاری با این زوج هنری مهران غفوریان و جواد رضویان را پیدا کردم، ساختمان «همسایه‌ها» با تمام حس و حال خوبی که دارد به حتم مجموعه‌ای عالی می‌شود و در ادامه خواهیم دید. 

بازیگر مجموعه تلویزیونی «نردبام آسمان» در خصوص شروع دوباره کارگردانی با مهران غفوریان افزود: با شروع دوباره و حضور آقای غفوریان نقش‌ها کمی مشخص‌تر شد، در واقع هر کارگردانی سبک خودش را دارد و من به عنوان بازیگر به نقش و کاری که قبول کرده‌ام متحد هستم. 

وی در ادامه با بیان اینکه شروع کارهای طنز با سریال «ساعت خوش» در شبکه دو شروع شد، به استقبال و مخاطبان این شبکه تلویزیونی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شروع کار‌های طنز در صدا و سیما با «ساعت خوش» ساخته مهران مدیری بود، مطمئنا مجموعه تلویزیونی «همسایه‌ها» هم با بازیگرانی که دارد مخاطبان خود را پیدا کرده و استقبال خوبی از آن می‌شود. 

نظام دوست در پایان به خاطر نشان کرد: سریال «همسایه‌ها» با بازیگران خود مخاطبان خود را پیدا کرده و هرکدام از بازیگران ما جواد رضویان، سیروس گرجستانی، مهران غفوریان، بهاره رهنما، سپند امیرسلیمانی و سمانه پاکدل مخاطبان خود را دارند و احساس می‌کنم از این مجموعه تلویزیونی هم استقبال شود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار