جام قهرمانی آمریکای جنوبی به چاپه کوئنسه تحویل داده شد

رئیس جدید باشگاه مصیبت زده چاپه کوئنسه در جریان مراسم قرعه کشی رقابت های کوپا سودامریکانا 2017 ،جام قهرمانی فصل گذشته این رقابت ها را تحویل گرفت.

در جریان مراسم قرعه کشی رقابت های کوپا سودآمریکانا و لیبرتادورس 2017 ، دو نس فیلیو رئیس جدید باشگاه مصیبت زده چاپه کوئنسه جام قهرمانی فصل قبل رقابت های کوپا سودامریکانا را تحویل گرفت و بالای سر برد.
پس از حادثه فاجعه بار سقوط هواپیمای حامل بازیکنان تیم چاپه کوئنسه و کشته شدن 19 نفر از اعضای این تیم که جهت شرکت در بازی رفت فینال رقابت های کوپاسودامریکانا عازم کلمبیا بودند ، با پیشنهاد ناسیونال کلمبیا این تیم برزیلی از سوی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی قهرمان  این مسابقات معرفی شد.
 به این ترتیب بامداد امروز جام قهرمانی سودامریکانو 2016به  رئیس جدید این تیم تحویل داده شد، در این مراسم فیلیو پس از این که جام قهرمانی را بالای سر برد نماینده باشگاه ناسیونال کلمبیا را به روی جایگاه دعوت کرد و او را که شال گردن چاپه کوئنسه را به همراه  داشت، در آغوش کشید.
فیلیو از جامعه فوتبال، بخصوص باشگاه ناسیونال بخاطر تمام حمایت ها و همبستگی ها تشکر کرد. 
گفتنی است ، در رقابت های لیبرتادورس سال آینده چاپه کوئنسه در گروه هفت  در کنار  تیم های ناسیونال اروگوئه ،لانوس آرژانتین و زولیا ونزوئلا قرار گرفت.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار