چاپه کوئنسه 20 بازیکن جدید جذب می کند

باشگاه فوتبال چاپه کوئنسه برزیل برای بازسازی تیم خود، به دنبال جذب 20 بازیکن جدید است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه فوتبال برزیل که در سانحه سقوط هواپیما 19 بازیکنان خود را از دست داد برای فصل جدید رقابت های لیگ فوتبال برزیل با 20 بازیکن قرارداد امضا می کند.

روی کاستا مدیر باشگاه چاپه کوئئنسه در این باره گفت: این باشگاه برای تامین بودجه و جذب بازیکنان با کیفیت مجبور است مبالغ کلانی وام دریافت کند و بسیاری از باشگاه ها در این امر از شرکای این تیم هستند.

وی درباره روند بازسازی تیم و جذب بازیکنان جدید نیز گفت: ما 90 بازیکنان را تحت نظر قرارد دادیم، سپس تعداد آنها را به 50 نفر رساندیم و در نهایت به لیست 38 نفره رسیدیم و سپس همین تعدادی را که می بینید(20 بازیکن) انتخاب کردیم. ما گروهی داریم که آماده شروع تمرینات پیش فصل هستند.

در سانحه هوایی، جکسون فولمن دروازه بان، نتو و آلن راشل دو مدافع تیم چاپه کوئنسه زنده ماندند. 

نتو و راشل به رقابت ها بازخواهند گشت، اما فولمن به دلیل قطع پا قادر به بازی نخواهد بود.

کاستا گفت: در این فصل هیچ بازیکنی پیراهن این سه بازیکن را بر تن نخواهند کرد. وی افزود از فولمن در بخشی از باشگاه بهره خواهیم گرفت.

لیگ فوتبال برزیل از روز 26 ژانویه سال 2017 آغاز می شود.

گفتنی است؛ هواپیمای حامل بازیکنان چاپه کوئنسه روز 28 نوامبر به هنگام عزیمت به شهر مدلین کلمبیا جهت شرکت در دیدار رفت بازی فینال کوپا سودامریکانا مقابل  اتلتیکو ناسیونال، سقوط کرد که در این حادثه 71 نفر از جمله 19 بازیکن این تیم جان باختند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار