اردبیل؛

برطرف شدن مشکل مسکن خانوارهای نیازمند در اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: مشکل مسکن خانواده‌های نیازمند در اردبیل برطرف می شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ حسین دشتی در نشست با مدیران کمیته امداد اردبیل اظهار داشت:امدادگران برای رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان باید بسیار فراتر از حد انتظار عمل کنند چرا که وظیفه داریم به بهترین نحو ممکن مشکلات اقشار آسیب پذیر را رصد کنیم تا بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق و کمک‌های خیران پاسخگوی تمامی نیازهای آنان باشیم.

وی با بیان اینکه افزایش اعتماد عمومی و پاسخگویی به اذهان عمومی اهم وظایف کمیته امداد است، تصریحکرد: اطلاع‌رسانی از عملکرد و شفاف‌سازی هزینه کرد مساعدت‌های مردمی نقش بسزایی در زمینه مشارکت همگانی خیران در طرح‌های حمایتی کمیته امداد دارد که امدادگران نسبت به آن به صورت دقیق‌تری وارد عمل شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا زمینه ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان را فراهم کنیم چرا که استقلال اقتصادی و خودکفایی کامل خانواده‌های تحت پوشش با ترویج فرهنگ کار و تلاش در بین آنان انجام می شود که لازم است به منظور ارتقاء اعتماد به نفس، خودباوری و امید به آینده گام‌های موثرتری برداشته شود.

دشتی بیان کرد: به منظور جذب حداکثری مساعدت‌های مردمی به دنبال برقراری ارتباط موثر با خیران هستیم که حضور و مشارکت گسترده خیران، راهگشای حل بسیاری از مسائل نیازمندان است که با تکیه بر مساعدت‌های مردمی می‌توانیم بخش مهمی از مشکلات اقشار آسیب پذیر را رفع کنیم.

وی تامین مسکن و ایجاد سرپناه مناسب برای خانواده‌های تحت حمایت را یکی از خدمات راهبردی کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان برشمرد و افزود: این نهاد تلاش دارد مشکل مسکن خانواده‌ها را تا 3 سال آینده رفع کند تا بخش مهمی از زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی آنان برای خودکفایی فراهم شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.