بازدید مخفیانه‌ سرمایه‌دار بزرگ آمریکایی از یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی

به تازگی فاش شده است که «شلدون ادلسون» دو هفته پیش از یک پایگاه نظامی صهیونیست‌ها به طور سری بازدید کرد.

بازدید مخفیانه‌ی سرمایه‌دار بزرگ آمریکایی از یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هاآرتص، «شلدون ادلسون»، سرمایه‌دار آمریکایی که یکی از ثروتمندترین افراد جهان است، تقریباً دو هفته پیش به همراه همسرش به طور سری از یک پایگاه نظامی در «دره‌ اردن» بازدید کرد. ادلسون برای شرکت در مراسمی که برای قدردانی از حمایت مالی او از این پایگاه برگزار شده بود، به این منطقه رفت.

ادلسون و همسرش با دو بالگرد به رنگ‌های سفید و سیاه به این منطقه وارد شدند و سپس تعداد کمی خودرو -که از سوی نظامیان زیادی محافظت می‌شدند- آنها را به پایگاه مذکور منتقل کردند. برخلاف دیگر سفرهای ادلسون که به طور گسترده‌ای از سوی رسانه‌ها پوشش می‌دهند، بازدید از پایگاه «تیپ کفیر» کاملاً به صورت سری انجام شد.

ادلسون از گروه‌های سیاسی و سیاستمداران زیادی حمایت مالی کرده است و بازدید او از پایگاه کفیر که تحت حمایتش بوده، خیلی عجیب نیست. موضوع عجیب سکوت رسانه‌ها درباره‌ی این سفر است. گفته می‌شود نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی (IDF) سالانه 56.5 دلار کمک مالی دریافت می‌کنند.

علی‌رغم حمایت بی‌چون و چرای آمریکا از صهیونیست‌ها، هاآرتص در ادامه نوشت: سوال اینجاست که چه قانونی به صاحب بزرگترین روزنامه رایگان اسرائیل، حامی «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر، سلطان قمار آمریکا، یک شهروند آمریکایی و بزرگترین حامی حزب‌جمهوری خواه اجازه می‌دهد تأسیساتی را برای نیروهای مسلح اسرائیل بسازد و آن از آن بازدید کند؟!

انتهای پیام/

سرمایه‌دار بزرگ آمریکایی از یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی به صورت سری بازدید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار