ترامپ: حل بحران سوریه و اوکراین، پیش شرط رفع تحریم‌های روسیه است

رئیس جمهور آمریکا رفع تحریم‌های روسیه را پیش از حل بحران اوکراین و سوریه بعید دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه اسکای نیوز در خبری فوری اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در اظهاراتی تصریح کرد رفع تحریم های روسیه پیش از حل بحران سوریه و اوکراین بعید به نظر می رسد.

رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه اطمینان داد تا زمانی که مشکلات در اوکراین و سوریه حل و فصل نشود، مجازات ها علیه روسیه کاهش نخواهد یافت.

 این در حالی است که نمایندگان جمهوری خواه آمریکا برای مجازات مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعمال تحریم ها و مجازات های بیشتری را علیه روسیه خواستارند.

با وجود این، رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه در پاسخ به سوالی گفت: دونالد ترامپ به پیش نویس قانونی که مجازات های جدیدی را علیه روسیه پیشنهاد کرده و در حال حاضر در کنگره آمریکا درباره آن بحث و گفتگو در جریان است، اشاره کرده بود.

آمریکا درباره اوکراین نیز مسکو را به حمایت از جدایی طلبان در شرق اوکراین متهم می کند و 20 ژوئن مجازات های جدیدی علیه روسیه تصویب کرد.

این مجازات ها 38 فرد و نهاد در اوکراین، همچنین دو مقام دولتی روس و حدود دوازده فرد و سازمان فعال در کریمه را شامل می شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار