مقام آمریکایی: آتش بس در جنوب سوریه در مسیر خوبی قرار دارد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا آتش بس در جنوب سوریه در مسیر خوبی قرار دارد.

مقام آمریکایی: آتش بس در جنوب سوریه در مسیر خوبی قرار داردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، کریستین جیمز -- سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا -- درباره توافق روسیه و آمریکا در خصوص آتش بس در جنوب سوریه و در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت خارجه آمریکا دیدگاه روشنی در اجرای آتش بس در جنوب سوریه دارد،گفت: در حال حاضر آمریکا موضع جدیدی در اعلام آتش بس در سوریه ندارد. مسئله ای که هفته گذشته درباره آتش بس در جنوب غربی سوریه گفته شده این است که این آتش بس همچنان پایدار است و تحولات این منطقه را زیر نظر داریم و از همه طرف ها می خواهیم از این آتش بس برای کاستن از خشونت ها پیروی کنند.

وی افزود آتش بسی که در جنوب غربی سوریه وجود دارد،گام بسیار خوبی در چارچوب کاهش تنش است و شاید این وضع در آینده برای مناطق دیگری از سوریه اجرا شود و در این زمینه به رایزنی با طرف های مشخص ادامه می دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که سازوکار اجرای آتش بس طولانی مدت در این منطقه چیست و چه توافقی با روسیه در این زمینه داشتید،گفت: رایزنی ها با همه طرف ها ادامه دارد. در حال بررسی جزئیات این مسئله با طرف های مختلف به ویژه روسیه هستیم و این آتش بس را زیر نظر داریم تا ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار