درخواست دولت مستعفی یمن از واشنگتن برای صدور مجوز ورود یمنی‌ها به آمریکا

دولت مستعفی یمن از واشنگتن خواست علی‌رغم محدودیت‌های مهاجرتی، اجازه ورود یمنی‌ها به آمریکا را صادر کند.

درخواست یمن از آمریکا برای ورود اتباعش به این کشوربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، دولت مستعفی یمن از دولت واشنگتن درخواست کرد اتباع این کشور را که در ماه‌های اخیر با هدف ورود به آمریکا، به مالزی سفر کرده‌اند و اکنون با قانون ضدمهاجرتی موقت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، مواجه شده‌اند، بپذیرد.

شرایط برای یمنی‌ها بسیار دشوار است چون آمریکا هیچ  دیپلماتی در یمن ندارد و آنها باید برای گرفتن روادید خود، به کشورهای دیگری مانند مالزی و کوالالامپور بروند. سفر به کشوری با 4 هزار مایل فاصله برای یمنی‌ها گران و سخت است.

فرمان ضدمهاجرتی ترامپ به طور موقت مانع ورود اتباع یمن و 5 کشور مسلمان دیگر (ایران، لیبی، سومالی، سودان، سوریه) به آمریکا می‌شود.

بخشنامه‌ای در 14 ژوئیه صادر شده و تعریف «خویشاوندان درجه یک» را که از دستور ضدمهاجرتی ترامپ معاف هستند، تغییر داد. در این بخشنامه آمده است پدربزرگ، مادربزرگ‌، نوه، عمه، عمو، دایی، خاله (و فرزندان آنها) به علاوه برادرزاده‌ها و خواهرزاده‌ها و همچنین خویشاوندان سببی شهروندان آمریکایی برای دریافت روادید آمریکا واجد شرایط هستند.

انتهای پیام/

دولت مستعفی یمن از واشنگتن خواست  مجوز ورود یمنی‌ها به آمریکا را صادر کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار