اختلاس بیش از ۵ میلیون یورو بودجه فدراسیون صلیب سرخ در آفریقا

بیش از ۵ میلیون یورو از بودجه فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر برای مبارزه با ابولا در غرب آفریقا اختلاس شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر (IRCRCM) از اختلاس مالی بیش از ۵ میلیون یورو در غرب آفریقا خبر داد که قرار بود در فاصله زمانی سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ برای مبارزه با بیماری ابولا در این منطقه هزینه شود.

فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر فاش کرد با همدستی برخی کارکنان جمعیت‌های ملی صلیب سرخ گینه، سیرالیون و لیبریا، بیش از ۵ میلیون یورو که قرار بود در فاصله زمانی سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ برای مبارزه با بیماری ابولا در غرب آفریقا هزینه شود از صندوق این سازمان اختلاس شده است.

در بیانیه این فدراسیون آمده است به علت اختلاس در گینه، سیرالئون و لیبریا، فدراسیون بین المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر به شدت خشمگین است.

به علت بیماری ابولا بیش از ۱۱ هزار و ۳۰۰ نفر جان باختند و نزدیک به ۲۹ هزار نفر به خصوص در کشور‌های گینه، سیرا لئون و لیبریا در غرب آفریقا به این بیماری آلوده شدند.

انتهای پیام/

اختلاس ۵ میلون یورویی در صندوق صلیب سرخ در آفریقا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار