مدیر عامل ستاد دیه استان همدان خبر داد:

آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در همدان

مدیر عامل ستاد دیه استان همدان از آزادی 4 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در همدان به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) خبر داد.

آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ یدالله روحانی منش مدیر عامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به  اینکه در حال حاضر تعداد 318 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در زندان به سر می برند گفت: طی 8  ماهه گذشته از سالجاری تعداد 179  نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با کمک خیرین ستاد دیه از زندان رهایی یافتند که از این تعداد4 نفر خانم و 157 نفر آقا بودند.

وی در این راستا افزود: از این تعداد پرونده 18 نفر مربوط به دیه،127 نفرمحکوم به بخش مالی و 32 نفر نیز زندانی نفقه بوده اند.

مدیر عامل ستاد دیه استان ادامه داد:مبلغ دیه این تعداد از زندانیان جرائم غیر عمد را 17 میلیارد و 270 میلیون تومان اعلام کرد که از این مبلغ 1 میلیارد و 462 میلیون تومان توسط بیمه و 1 میلیارد و 518 میلیون تومان  توسط صندوق تامین خسارت ها بر آورد و پرداخت شده است.

روحانی منش تاکید کرد:همچنین با اشاره به اینکه مبلغ 7 میلیارد و 533 میلیون تومان توسط شکات گذشت شده است گفت: 2 میلیارد و 548 میلیون تومان نیز بصورت اعشار به تقسیط پذیرش شده است.

انتهای پیام/ب

آزادی 4 نفر از زندانیان غیر عمد در استان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.