دادستان اردبیل؛

دستگاه های اجرایی برای رفع موانع سرمایه گذاری در اردبیل کوشا باشند

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: نیاز است دستگاه های اجرایی برای رفع موانع سرمایه گذاری در اردبیل کوشا باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب اردبیل صبح امروز در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در اردبیل اظهار داشت: نیاز است دستگاه های اجرایی برای رفع موانع سرمایه گذاری در اردبیل کوشا باشند که متاسفانه برخی دستگاه ها در این زمینه اقدامات خوبی انجام نداده اند و باید برنامه ریزی انجام شود تا سرمایه گذار بدون هیچ دغدغه ای سرمایه گذاری کند.

وی با اشاره به این که پروسه سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاری حائز اهمیت است افزود: باید دستگاه های اجرایی بدون هیچ بهانه ای زیرساخت های سرمایه گذاری در استان فراهم کنند تا این سرمایه گذاران بتوانند برای توسعه و پیشرفت منطقه گام بردارند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاری در راستای رفع موانع سرمایه گذاری و مشکلات سرمایه گذاران گام برداشته است که تاکنون در این زمینه اقدامات مناسبی انجام یافته و باید همگان نگاه مثبت به سرمایه گذاری را مبنای کار قرار دهیم.

عتباتی اظهار کرد: نباید موانعی بر سر راه سرمایه گذاران در منطقه وجود داشته باشد چرا که سرمایه گذاران برای توسعه اشتغال و توسعه استان گان برمی دارند و باید حمایت های لازم را از سرمایه گذاران داشته باشند.

در این جلسه مشکلات 5 واحد سرمایه گذاری دهکده توریستی حیران، شرکت سرمایه گذاری همیاران حمل و نقل، تالار باغ داریوش، شرکت سنبل کاران پرورش ماهی کردکندی و واحد صادر کننده فرش مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات واحدها اتخاذ شد.

انتهای پیام/ح

جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.