تردد روزانه ۳۰۰۰ خودرو از محور‌های منتهی به انابد و بردسکن

رئیس شورای اسلامی شهرستان بردسکن، گفت: روزانه ۳۰۰۰ خودروی کوچک و بزرگ از محور‌های منتهی به انابد و بردسکن تردد دارند، که می‌طلبد تمهیدات لازم اندیشیده شود.

تردد روزانه ۳۰۰۰ خودرو از محور‌های منتهی به انابد و بردسکنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد کاظمی افزود: علیرغم تعداد زیاد تردد خودرو از محور بیارجمند و استان‌های یزد و شیراز، هنوز این جاده کددار نشده و باید مسئولان استانی در بحث کددار نمودن این جاده دستور لازم را بدهند.

وی شبانه‌روزی شدن درمانگاه شهرآباد بردسکن را خواستار شد و افزود: خشکسالی‌های پی‌درپی در روستا‌های کوهپایه‌ای بردسکن، اهالی این منطقه تولید محصولات خاصی را ندارند و اکثرا مهاجرت را بر ایستادن در روستا ترجیح داده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بردسکن لزوم توجه به خواسته‌های مردم را خواستار شد و گفت: با توجه به اینکه در آستانه سال جدید هستیم، تمهیدات لازم برای حضور مسافر و زائر در شهرستانه و بخش‌های تابعه اندیشیده شده است و برنامه‌ریزی برای نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر مسافر و زائر برای سفر از مجور‌های این شهرستان و انابد که دروازه ورودی به خراسان رضوی است، برداشته شده است.
 
انتهای پیام//و.ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.