نصب المان نوورزی در خاش

شهردار خاش گفت: المان زیبای شتر و ساربان با هدف به نمایش گذاشتن فرهنگ غنی مردم بلوچ سیستان و بلوچستان و زیباسازی منظر شهری در آستانه عید نوروز از سوی شهرداری در ورودی شهر خاش نصب شد.

نصب المان نوورزی در خاشعبدالمجید تمندانی شهردار خاش در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: زیباسازی ورودی شهر و نصب المان‌های زیبا با هدف معرفی فرهنگ غنی مردم بلوچ از اولویت‌های اصلی شهرداری در سالجاری و جدید است.

وی افزود: به همین منظور کار عملیاتی و بهسازی مسیر ورودی شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته و درحال انجام است.

وی بیان کرد: بدنه، کف سازی، باغچه سازی، تعویض و نورپردازی و کاشت درختان و گل‌های تزئینی با اجرای آبیاری تحت فشار و قطره‌ای از مهمترین اقدامات عمرانی شهرداری در ورودی شهر هستند.

شهردار خاش اظهار داشت: برپایی سیاه چادر فرهنگی از سوی شورای اسلامی و شهرداری خاش در کنار مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و استقرار کارکنان شهرداری برای خدمات رسانی و میزبانی شبانه روزی از میهمانان نوروزی و برپایی غرفه‌های صنایع و غذا‌های سنتی فرهنگ غنی مردم استان را جهت جذب توریسم و گردشگر از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

تمندانی ادامه داد: تهیه بسته فرهنگی از آثار گردشگری و جاذبه‌های شهرستان و اجرای موسیقی سنتی از مهمترین فعالیت نیرو‌های خدوم شهرداری در سیاه چادر فرهنگی است.

انتهای پیام/ع

ساربان با شترانش در خاش اطراق کرد

برچسب ها: شهرداری خاش ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار