مدیر کل فرودگاه اردبیل؛

باند اصلی فرودگاه اردبیل بهسازی می شود

مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل گفت: باند اصلی فرودگاه از اول اردیبهشت ماه سال جاری برای اجرای عملیات بهسازی بسته می شود.

سید فخرالدین هاشمی، مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: باند اصلی فرودگاه از اول اردیبهشت ماه سال جاری برای اجرای عملیات بهسازی بسته شده و تا پایان عملیات، برای نشست و برخاست هواپیماها باند دوم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: مدت زمان پیش بینی شده برای اجرای این طرح 15ماه و اعتبار هزینه شده برای آن نیز یک هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل افزود: این طرح علاوه بر بهسازی باند(15.33) شامل استریپ پروازی، تاکسی وی، اپرون و سیویل و رک روشنایی( CAT ) می باشد.

هاشمی با بیان اینکه در طول اجرای این طرح احتمال تاخیر و ابطال بعضی پروازها دور از انتظار نخواهد بود از شهروندان و مسافران اردبیلی خواست تا با صبر و شکیبایی همراه مسئولان فرودگاه در اجرای این طرح بزرگ باشند.

وی مساحت فرودگاه اردبیل را یک هزار و 200 هکتار عنوان کرد و افزود: از این نظر این فرودگاه جز 4 فرودگاه بزرگ کشور می باشد و این فرودگاه هم اکنون مجهز به انواع امکانات ناوبری و سیستم های پرواز بوده و دارای 2 باند متقاطع می باشد.

انتهای پیام/ح

باند فرودگاه اردبیل با یک هزار میلیارد ریال بهسازی می شود

 

برچسب ها: فرودگاه ، بهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.