بهره برداری از ۳۰ طرح ورزشی در مازندران

۳۰ طرح ورزشی تا پایان امسال در مازندران بهره برداری می‌ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احمد مظفری مدیر کل  روابط عمومی استانداری مازندران در نشست مشترک مدیران روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان و هیات های ورزشی مازندران، اداره کل ورزش و جوانان را پرافتخارترین دستگاه استان در سال ۹۶ اعلام کرد و گفت: یکی از دغدغه های استانداری گسترش ورزش همگانی  در مازندران و افزایش تحرک بدنی در مردم است.

وی از افزایش سرانه فضای ورزشی از ۷۰ به ۷۵ سانتیمتر در ابتدای دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: در مازندران ۸۸ طرح نیمه تمام ورزشی وجود دارد که ۳۰ طرح تا پایان امسال و بقیه سال آینده بهره برداری می شود.

مظفری جوانگرایی، بهسازی نیروی انسانی، مخاطب شناسی، به روز بودن و برگزاری دوره های آموزشی را از نیازهای روابط عمومی برشمرد و بیان داشت: روابط عمومی باید آگاه و حرفه ای باشد.

حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این نشست از روابط عمومی به عنوان کاری مهم و در عین حال پر زحمت یاد کرد و افزود: سخت ترین ماموریت ها در حوزه ورزش است چون مردم  با ورزش زندگی می کنند.

وی تاکید بر جوانگرایی و استفاده از ظرفیت های درون سازمانی در روابط عمومی را از سیاست های اداره کل ورزش و جوانان برشمرد.

ییلاقی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز  با اشاره به اینکه آرشیو تصویری سه دهه گذشته ورزش مازندران به صورت دیجیتالی جمع آوری شده است، گفت: وب سایت رسمی اداره کل با محوریت عکس ورزشی ،راه انداری سامانه عکاسان و خبرنگاران ورزشی مازندران و تجهیز روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان شهرها و هیات های ورزشی استان از جمله اقدامات این اداره کل در سال جدید است.

پیش از برگزاری این نشست یک روزه، برای ارتقای سطح دانش مسئولان روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان و هیات های ورزشی استانکارگاه خبر نویسی با تدریس عباس مهدوی و کارگاه عکاسی با تدریس محمد رضایی، برپا شد.

انتهای پیام /ر

افزایش سرانه فضای ورزشی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.