حمایت از واحد روابط عمومی و امور فرهنگی شورا‌های حل اختلاف خوزستان

رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان گفت: باید با برنامه ریزی دقیق و بالا بردن کیفیت برنامه‌ها از واحد روابط عمومی و امور فرهنگی شورای حل اختلاف خوزستان حمایت کنیم.

عبدالعباس زبیدی نیا، معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برنامه ریزی دقیق و بالا بردن کیفیت برنامه های روابط عمومی و امور فرهنگی شوراهای حل اختلاف خوزستان لازم است.

وی افزود: با برنامه ریزی دقیق و بالا بردن کیفیت برنامه ها از روابط عمومی و امور فرهنگی شورای حل اختلاف خوزستان حمایت کنیم و باید برنامه های فرهنگی شوراهای حل اختلاف خوزستان توسعه و گسترش پیدا کنند.

زبیدی نیا عنوان کرد: اعتبارات مالی امور فرهنگی و روابط عمومی شوراها ضعیف است و لازم می باشد که مسئولین مرکز شوراهای حل اختلاف کشور بودجه فرهنگی و روابط عمومی شوراهای استان ها را افزایش دهند تا شاهد تحولات خوبی در توسعه و ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه و همچنین گسترش برنامه های فرهنگی در شوراهای حل اختلاف باشیم.

رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان ضمن تقدیر از تلاش های واحد روابط عمومی و امور فرهنگی در اجرای امور محوله و برنامه های فرهنگی بر تلاش مضاغف برای کسب مقام اول در سطح کشور تاکید کرد و اظهار داشت: در سال 96 واحد فرهنگی و روابط عمومی شوراهای حل اختلاف خوزستان در کشور جزء 10 استان برتر شناخت شد که امیدواریم در سال 97 با برنامه ریزی های خوب و تلاش های مضاعف رتبه عالی در سطح شوراهای کشور کسب نمایند.

گفتنی است؛ روابط عمومی و امور فرهنگی شوراهای حل اختلاف خوزستان در سال گذشته با کسب بیشترین امتیاز جزء 10 استان برتر در سطح کشور شناخت شد.

انتهای پیام/م

تلاش برای توسعه روابط عمومی شوراهای حل اختلاف خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.