معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی:

دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند/مهم ترین عملکرد دشمن در جبهه اجتماعی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت:مدیران با مفاسد اقتصادی که موجبات نارضایی مردم را فراهم می‌کنند، در حکم سربازان آمریکا هستند.

دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند/مهم ترین عملکرد دشمن در جبهه اجتماعی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمدرحیم نوروزیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در آیین تکریم وآیین تکریم و معارفه فرماندار مشهد معارفه فرماندار مشهد گفت: معدود مدیرانی که مفاسد و مسائل اقتصادی دارند و در این شرائط اقتصادی موجبات نارضایی مردم را فراهم می‌کنند، در حکم سربازان آمریکا هستند.

محمدرحیم نوروزیان افزود: دشمن امروز در سه جبهه نظامی، اقتصادی و اجتماعی به کشور هجمه دارد؛ در جبهه نظامی به علت بازدارندگی بالای کشور، دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، در جبهه اقتصادی نیز دشمن به دنبال تحریم نفت و تاثیرگذاری بر اقتصاد کشور است، اما مهمترین عملکرد دشمن در جبهه اجتماعی است و ضربه زدن به کشور در بعد اجتماعی است از این رو مدیریت جدید شهرستان در خصوص مقابله با مدیرانی که مشکل اقتصادی و یا مدیریتی دارند با قاطعیت وارد شود.

وی گفت: با وجود این که مشهد امروز مورد تهاجم گروه‌های ضد انقلاب و خارجی است و مشکلات آن نیز بزرگنمایی می‌شود دارای ظرفیت‌های زیادی از جمله وجود بارگاه منور رضوی، جمعیت با استعداد و جمعیت 30 میلیونی زائران رضوی است که ضرورت دارد از این ظرفیت بهره برداری لازم انجام شود.

رئیس شورای شهر مشهد نیز با قدردانی از خدمات سرپرست فرمانداری مشهد، تلاش فرماندار سابق مشهد برای صیانت از آرا و حق مردم مشهد در جریان انتخابات پارسال را قابل تجلیل دانست.

محمدرضا حیدری گفت: در شرایط اقتصادی کنونی، باید با تعامل و همکاری مردم، نخبگان و مدیران به مردم امید داد تا این بحران‌ها را پشت سر گذاریم و البته نخبگان باید به عنوان ناظران بخش‌های اجرایی وارد عمل شوند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: آنچه در این روز‌ها شاهد هستیم ریشه در بیرون کشور و سیاست خارجی آمریکا و کشور‌های متخاصم با ما دارد، اما علاوه بر این در عرصه مدیریت اقتصادی کشور تصمیم غلطی در زمینه ارز اتخاذ شد و کشور را امروز به این فضا کشاند.

حجت الاسلام سیدمحمدحسین حسین زاده بحرینی افزود: تا این مشکل رفع نشود هر تلنگری از بیرون کشور اقتصاد ما را دچار تلاطم می‌کند و این نشان می‌دهد که اقتصاد ما مقاوم سازی نشده است.

بحرینی افزود: اگر دولت بتواند چالش ارز و سکه را مدیریت کند بقیه بخش‌ها را نیز مدیریت خواهد کرد.

وی گفت: تدابیر اقتصادی دولت در حال حرکت به مسیر صحیح است به شرط این که افرادی، چون بنده سخنرانی بی دقت انجام ندهیم؛ برای عبور انقلاب از این گردنه همه باید به وظایف خود به درستی عمل کنیم.
 
گفتنی است مشهد با 3 و نیم میلیون نفر جمعیت، دومین کلانشهر کشور، سالانه پذیرای حدود 30 میلیون زائر و مسافر داخلی و خارجی است.
 
انتهای پیام//ج.ر
برچسب ها: استانداری ، نخبگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.