امام جمعه بندرعباس:

حضورمردم در مراسم ۹ دی، نشان دهنده بصیرت والای جامعه مقابل توطئه‌ها است

امام جمعه بندرعباس گفت: حضور گسترده مردم در مراسم ۹ دی، نشان دهنده بینش و بصیرت والای جامعه در مقابل توطئه‌ها است.

حضورمردم در مراسم ۹ دی، نشان دهنده بصیرت والای جامعه مقابل توطئه‌ها است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان وامام جمعه بندرعباس: حضور گسترده مردم در مراسم ۹ دی، نشان دهنده بینش و بصیرت والای جامعه در مقابل توطئه‌ها است.

وی در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با تشکر از حضور حماسی مردم در مراسم ۹ دی افزود: بصیرت مردم موجب می‌شود دشمنان ایران پیام اتصال عمیق جامعه با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را دریافت و از ایجاد فتنه‌های جدید اجتناب کنند.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی افزود: این عالم پارسا در کنار فعالیت‌های علمی و ترویج معارف اسلامی، با تدبیر و قبول مسئولیت‌های متعدد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به ویژه در نهاد‌های مهم و سرنوشت‌ساز کشور از جمله شورای نگهبان، قوه قضائیه و مجمع تشخیص مصلحت نظام، خدمات مؤثر و ارزنده‌ای به یادگار گذاشت.

آیت الله نعیم آبادی همچنین با اشاره به جایگاه شاد کردن مومنان در اسلام افزود: خداوند متعال، انسان را موجودی اجتماعی آفریده و کیفیت روابط اجتماعی را با آموزه‌های وحیانی و معارف پیشوایان دین به سمت نظامی بهتر هدایت کرده است.

امام جمعه بندرعباس گفت: وقتی مؤمنان جامعه اسلامی با چهره شاد، با هم برخورد کنند، بی تردید بر قلب‌های همدیگر اثر مثبت می‌گذارند و این روحیه مثبت بر زندگی همه افراد جامعه تأثیر مطلوب خواهد گذاشت.

انتهای پیام/ف

خطبه های نماز جمعه بندرعباس

برچسب ها: نمازجمعه ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.