سرپرست فرمانداری بوکان مطرح کرد؛

سعادت و ترقی جامعه مدیون تلاش معلّمان است

سرپرست فرمانداری بوکان گفت: سعادت و ترقی جامعه مدیون تعهد و تلاش معلّمان است و تقدیر از معلمان، تقدیر از علم و دانش است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،لقمان خسروپور آذر سرپرست فرمانداری بوکان در مراسم تجلیل از معلّمان منتخب این شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرا رسیدن هفته معلم و تقدیر از مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان به سبب استفاده از همه ظرفیت‌ها در راستای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش، گفت: هر روز هفته، روز معلم و تقدیر از معلمان، تقدیر از علم و دانش است.

وی با اشاره به جایگاه ارزشمند معلمان در جامعه افزود: شغل معلمی مقدس بوده و با سایر شغل‌ها قابل قیاس نیست، زیرا معلمان با عشق و علاقه در راه اشاعه علم و دانش گام برمی دارند و سعادت و ترقی هر جامعه‌ای مدیون تلاش‌های آنان است.

خسروپور آذر تصریح کرد: معلمان در قبال جامعه وظیفه سنگینی را بر دوش دارند و این وظیفه سنگین را در حوزه آموزش و پرورش با انتقال علم آموزی با عشق و علاقه به سر انجام می‌رسانند.

سرپرست فرمانداری بوکان اظهار داشت: ما مسئولان همیشه همراه، همدل و قدردان زحمت‌های معلمان عزیز هستیم که با روحیه‌ای سرشار از تعهد و انسان مداری در مسیر رسالت خویش گام برمیدارند و دغدغه‌های معیشتی و اقتصادی را درتعهد خویش دخیل نمی‌کنند.

خسروپور تاکید کرد: کسب رتبه‌های برتر در سطح شهرستان در رشته‌های مختلف علیرغم کمبود زیر ساخت‌های آموزشی، نشان دهنده توان علمی و تعهد جامعه فرهنگی شهرستان بوکان در انتقال علم به نسل آینده است.

وی در پایان این نشست اظهار امیدواری کرد در جلسات و نشست‌های آتی در راستای رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف از ظرفیت‌های فرهنگیان استفاده شود و مشارکت آنان اثرگذار خواهد بود.

مراسم تجلیل از معلمان منتخب شهرستان بوکان به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، با حضور سرپرست فرمانداری بوکان، بخشداران مرکزی و سیمینه، مدیریت آموزش و پرورش بوکان و معلمان منتخب این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری بوکان برگزار شد.
 
انتهای پیام/م
 

گرمیداشت روز معلم در بوکان

برچسب ها: استانداری ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.