ناگفته های زن بهایی که مسلمان شد

شب گذشته و در شام شهادت حضرت علی (ع)، ویژه برنامه لحظات افطار «ماه بهشت» میزبان بانو بهایی بود که به دین اسلام تشرف یافته بود.

ناگفته های زن بهایی که مسلمان شدبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ویژه برنامه «ماه بهشت» که در لحظات ناب افطار در ماه مبارک رمضان مهمان سفره های مخاطبان قرآنی تلویزیون می باشد، در بیست و یکمین شب ماه مبارک رمضان میزبان مهناز رئوفی بود که بعد از ۲۵ سال دین اسلام را انتخاب کرده است.

این بانوی بهایی درباره انتخاب دین اسلام گفت: تا ۲۵سالگی بهائی بودم و حتی فکر کردن اینکه دین خودم را تغییر بدهم تنم می لرزید چراکه با این کار نسبت به همه اطراف ترد می شدم.

وی ادامه داد: اما من به خاطر خدا این کار را انجام دادم و همیشه برای من سوال بود چرا در اقلیت زندگی می کنیم و این سوال زندگی من را دگرگون کرد و دین اسلام را انتخاب کردم.

رئوفی عنوان کرد: به خاطر بی جواب ماندن سوالات خود به سراغ مطالعه رفتم، کتاب های مختلف از جمله کتاب مرحوم مطهری را خواندم .

وی افزود: پنج سال بعد از ازدواج این اتفاق برای من افتاد و در این مسیر همسرم هم مسلمان شد و ما صاحب یک دختر به نام شکیبا شدیم.

رئوفی بیان کرد: بعد از مسلمان شدن تصمیم گرفتم زندگی خودم را به نگارش در آوردم ضمن اینکه بارها در این مدت خواب های خوبی دیدم و در زندگی ام آرامش پیدا کردم .

شکیبا دختر این بانوی مسلمان شده درباره این اتفاق گفت: خیلی خوشحال هستم که مسلمان به دنیا آمدم و در این مسیر خانواده ام سختی بسیاری را تحمل کردند تا حدی که حتی مادرم نمی توانست در ختم پدرش شرکت کند.

وی ادامه داد: مادرم هیچ وقت نتوانست با خانواده خود ارتباط برقرار کند و با مسلمان شدن از همه اقوام دور شدند .

«ماه بهشت» با تهیه کنندگی و اجرای سید وحید مرتضوی کاری نو از شبکه قرآن و معارف سیما است که در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۱۹ به صورت زنده به روی آنتن این شبکه می‌‌رود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: قرآن ، احادیث ، رمضان 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار