رئیس‌جمهور آمریکا دوست صهیونیست خود را هم نامید کرد

نتانیاهو: نمی‌توانیم برای مقابله با ایران روی ترامپ حساب کنیم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشستی محرمانه گفته است این رژیم برای مواجه با ایران نمی‌تواند روی آمریکا حساب کنند.

نتانیاهو: نمی‌توانیم برای مقابله با ایران روی آمریکا حساب کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جرزالم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا به گروهی از وزرای کابینه خود گفته است آن‌ها نباید انتظار داشته باشند آمریکا دست کم تا یک سال آینده اقدامی جدی در مقابل ایران انجام دهد.

بنا بر گزارشی که پنج شنبه منتشر شد، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای اولین بار به طور علنی نامیدی خود از اقدام واشنگتن را اعلام کرد که تائیدی بر نگرانی‌های گسترده اخیر مقامات رژیم صهیونیستی از نقش ایران است.

او در مراسم فارغ التحصیلی یکی از افسران رژیم صهیونیستی گفت جسارت ایران در منطقه در حال افزایش است و حتی در سایه عدم واکنش در مقابل آن قدرتمندتر شده است. بنا به گزارش کانال ۱۳ خبری رژیم صهیونیستی، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در محفل‌های خصوصی در این باره ابراز نگرانی کرده است.

بنا به این گزارش، نتانیاهو چندین هفته پیش در نشست محرمانه با اعضای کابینه خود اعلام کرده دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تا زمان انتخابات نوامبر سال ۲۰۲۰ علیه ایران اقدامی انجام نخواهد داد. در این گزارش آمده است نتانیاهو به اعضای کابینه خود گفت رژیم صهیونیستی باید برای مواجه با ایران به خود متکی باشد و نمی‌تواند روی آمریکا حساب کند.

همچنین اعلام شد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد بخشی از بودجه تعیین شده برای اهداف غیرنظامی این رژیم را به منظور مقابله با آنچه به ادعای صهیونیست‌ها «تهدیدات ایران» عنوان شده، برای مصارف نظامی تخصیص دهد.

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه به درخواست نتانیاهو جلسه‌ای فوری را به منظور بررسی تهدیدات امنیتی احتمالی برگزار کرد. رژیم صهیونیستی از ترس «تهدیدات ایران» تدابیر امنیتی شدیدی اتخاذ کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار