معاون فرهنگی دانشگاه آزاد مطرح کرد؛

برگزاری سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان در شیراز

کلانتری گفت: سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان در شیراز برگزار می‌شود.

جشنواره ملی قرآنبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اظهار کرد: دانشگاه‌ آزاد، وزارت علوم، وزارت بهداشت،  پیام نور،  علمی – کاربردی، فرهنگیان، علوم و معارف قرآن کریم از شرکت کننده‌ها در سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان هستند و هر یک از دانشگاه‌ها طی فرآیند ۹ ماهه از مهر ۹۷ تا خرداد ۹۸ مسابقات ویژه دانشگاه خود را انجام داده‌اند و تیر ۹۸ هر دانشگاهی برگزیدگان خود را به دانشگاه آزاد معرفی کرده است.

او درباره بخش‌های مختلف جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان افزود: این جشنواره در ۳ بخش معارفی و بخش هنری، ادبی، پژوهشی و بخش آوایی شفاهی در ۱۲، ۱۳ و ۱۴ آذر در شیراز برگزار می‌شود. در افتتاحیه این جشنواره از ۲۷ نفر در بخش معارفی، ۴۸ اثر در بخش هنری، ادبی و پژوهشی تقدیر می‌شود.

کلانتری گفت: در مجموع ۱۲۰۰ نفر از برگزیدگان دانشگاه‌های مختلف به این دانشگاه معرفی شده‌اند که پس از ارزیابی تعداد ۱۳۵ نفر برگزیده می‌شوند و در مراسم افتتاحیه و اختتامیه مورد تقدیر قرار می‌گیرند. تعداد ۷۵ نفر از دو بخش معارفی ادبیات و هنر و ۶۰ نفر از بخش آوایی و شفاهی نیز در مراسم اختتامیه معرفی می‌شوند.

گفتنی است؛ دبیرخانه شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها مستقر در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از آبان سال گذشته مسئولیت برگزاری سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان را به دانشگاه آزاد محول کرده که متعاقب آن رئیس محترم نهاد ابلاغ مسئولیت برگزاری را برای رئیس محترم دانشگاه آزاد صادر کرده است.


پاسخ به سوالات دانشجویی را اینجا بخوانید


این مراسم پنج شنبه، ۱۴ آذر ۹۸ از ساعت ۹ تا ۱۲ در محل حرم مطهر احمدبن موسی الکاظم (ع) با حضور مدیران ارشد کشوری و دانشگاهی برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار