چهارمین دوره مسابقات ملی دفاع ۳ دقیقه‌ای پایان نامه برگزار می‌شود

 معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از برگزاری چهارمین دوره استانی مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان نامه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حاجی بلند معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از برگزاری چهارمین دوره استانی مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان نامه خبر داد.

حاجی بلند گفت: تقویت مهارت‌های ارتباطی، تبدیل ایده به محصول و ثروت و تقویت ارتباط دانشگاه و سرمایه‌گذاران از عمده اهداف برگزاری این دوره از مسابقات دفاع پایان نامه به شمار می‌آید.

او افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات با کسب مجوز از دانشگاه کوئینزلند استرالیا ویژه دانشجویان دکترا و کارشناسی ارشد برگزار می‌شود.

او گفت: مهلت ثبت نام این دوره از مسابقات تا پنجم دی ماه تمدید شده و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آدرس دانشگاه تبریز، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی نسبت به ثبت نام اقدام کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۳۳۳۲۱۱۲۰ حاصل کنند.

حاجی بلند گفت: چهار میلیون تومان وجه نقد به اضافه بن کتاب، دو میلیون تومان وجه نقد و بن کتاب و یک میلیون تومان وجه نقد با بن کتاب از جوایز در نظر گرفته شده در مرحله نهایی کشوری این مسابقات هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار