فرمانده سپاه لرستان:

خود زنی بزرگ آمریکا با ترور سردار سلیمانی/ترور سپهبد سلیمانی هیچ توجیهی در افکار جهانیان نداشت

فرمانده سپاه لرستان گفت: ترور سردار سپهبد سلیمانی جای هیچ توجیهی برای سازمان‌های حقوق بشری باقی نگذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه لرستان گفت: ترور سردار سپهبد سلیمانی جای هیچ توجیهی برای سازمان‌های حقوق بشری و افکار عمومی در جهان باقی نگذاشت.

سردار مرتضی کشکولی در آئین گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی حرکتی ذلیلانه بود که هیچ دستاوردی جز ذلت و زبونی برای آمریکا نداشت.

او گفت: در قانون اساسی آمریکا و همچنین همه قوانین بین‌المللی، ترور عملی قبیح و محکوم است حال اینکه آمریکا با ترور سپهبد شهید سلیمانی دست به یک خودزنی بزرگ زد.

فرمانده سپاه لرستان اظهار داشت: اسرائیل خواهان اجرای طرح خاورمیانه جدید با هدف تجزیه کشور‌های اسلامی است لذا سردار سپهبد سلیمانی با تدابیر رهبر معظم انقلاب مانع اجرای طرح خاورمیانه جدید از طریق تشکیل جبهه مقاومت شد.

کشکولی گفت: امروز خون سپهبد شهید سلیمانی و دیگر شهدای ایرانی و عراقی تلفیق و موجب پیوستگی بیش از پیش در میان ملت‌های مسلمان شده است.

او  به اشتیاق بسیار سردار سلیمانی به شهادت اشاره کرد و گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی به دستور رسمی برترین قدرت شیطانی جهان یعنی آمریکا به مقام شهادت نائل آمد.

فرمانده سپاه لرستان با تاکید بر اینکه ایران اسلامی مملو از حاج قاسم‌ها است، افزود: شهادت امثال سپهبد سلیمانی منجر به وحدت و یکپارچگی بیشتر ملت ایران شد و این مهم در روز انتخابات چشم دنیا را خیره و چشم دشمنان انقلاب اسلامی را کور خواهد کرد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.