امروز چند نفر در کرمان به کرونا مبتلا شدند؟

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از ۲۳۵ نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌های استان کرمان طی ۲۴ ساعت گذشته، تست  ۱۷ نفر مثبت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شفیعی، مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه از ۲۳۵ نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌های استان کرمان طی ۲۴ ساعت گذشته، تست ۱۷ نفر مثبت شده است، گفت: تست ۵ مورد بیمار بستری، یک مورد بیمار سرپایی، یک مورد پرسنل و ۱۰ مورد اطرافیان بیماران غربالگری شده مثبت شده است. 

او با بیان اینکه  از ۱۷ مبتلای جدید، ۱۰  نفر زن و ۷ نفر مرد هستند، افزود: از این تعداد، ۱۲ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، یک نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۴ نفر مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند. 

شفیعی بیان کرد: با اضافه شدن موارد جدید کرونا، مجموع کل بیماران مبتلا به این بیماری در استان کرمان از آغاز اپیدمی این بیماری تاکنون به  هزار و  ۱۵۴ نفر رسیده است.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته گزارشی مبنی بر فوت به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ اعلام نشده است؛ بنابراین مجموع جان باختگان ابتلا به کرونا از ابتدا تا کنون در استان کرمان ۶۳ نفر است.

شفیعی بیان داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۹ بیمار بستری با تشخیص کرونا ویروس از مراکز درمانی ترخیص شدند و مجموع ترخیص شدگان با بهبود در استان از ابتدا تاکنون به ۴۴۴ نفر رسیده است. 

انتهای پیام/ م 

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
امروز چی
چند نفره که جهانپور هشدار دادد؟