تجمع اعتراضی مردم تبریز امروز برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت:تجمع اعتراضی مردم تبریز در پی توهین یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام (ص) امروز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت‌الاسلام برگی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام (ص) و اعلام انزجار و همچنین محکومیت این عمل وقیح، تجمع مردمی در تبریز برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام برگی گفت: این تجمع مردمی روز پنجشنبه ۲۰ شهریورماه راس ساعت ۱۷ در کنار مزار مطهر شهدای مدافع حرم وادی رحمت تبریز برگزار خواهد شد.

او با بیان این‌که با برگزاری این تجمع در کنار مزار شهدای مدافع حرم، نشان خواهیم داد که از حریم آل الله و اهل بیت (ع) با تمام وجود دفاع می‌کنیم، افزود: چنان‌که شهدای مدافع حرم با تمام وجودشان از اهل بیت دفاع کرده و جانشان را در این راه وقف کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که برای اولین بار نیست که از سوی کشور‌های غربی به ساحت مقدس اسلام اهانت می‌شود، گفت: باید عکس‌العمل مناسبی از سوی کشور‌های مسلمان به این اهانت داده شود تا دریابند کتاب آسمانی خداوند و پیامبر گرامی اسلام (ص) خط قرمز مسلمانان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار