ثبت نام بیش از ۱۱ هزار نفر در طرح مسکن کارگری زنجان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاکنون ۱۱ هزار و ۹۳۵ نفر برای مسکن کارگری در استان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند.

مسکن کارگریبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، یوسفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت:  تلاش می‌کنیم تا با تامین مسکن کارگران، دغدغه این قشر زحمت کش را مرتفع سازیم که در همین راستا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هشت مدل برای مسکن کارگران طراحی کرده است که مطابق با آن مخاطبان، شناسایی و در این طبقه‌بندی‌ها دسته بندی می‌شوند.

او با اشاره به اینکه زمین ۵۰ درصد از ارزش ساختمان است، ادامه داد: اگر زمین رایگان در اختیار مسکن کارگری قرار گیرد، به مانند آن است که ۵۰ درصد به کارگران در تامین مسکن تخفیف داده‌ایم.

یوسفی با بیان اینکه تاکنون ۱۱ هزار و ۹۳۵ نفر برای مسکن کارگری در استان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: باید تلاش کنیم تا با شناخت پتانسیل‌های هر یک از نهاد‌های مسئول، برای خانه دار شدن این قشر زحمت‌کش و مولد اقتصاد کشور اقدام کنیم.

او افزود: کانون‌های بازنشستگی استان زنجان و شهرستان‌ها نیز باید نسبت به شناسایی افراد شامل این طرح در میان اعضای خود اقدام کنند تا به نحو منسجمی در این حوزه عمل کنیم.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.