۵۰ درصد جمعیت استان زنجان از دفترچه سلامت برخوردار هستند

مدیرکل بیمه سلامت زنجان گفت: هم اکنون ۵۰ درصد جمعیت استان زنجان از دفترچه سلامت برخوردار هستند و بیش از ۷۰ درصد خدمات بیمه سلامت به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان هدف نظام را از اجرای طرح بیمه سلامت، ایجاد عدالت نسبی در جامعه بوده دانست و گفت: اقدامات بیمه سلامت با توجه به شیوع بیماری کرونا در عرصه‌های مختلف مانند خدمات الکترونیکی، پرداخت بروز مطالبات داروخانه‌ها، پیشگیری و درمان و تبادل الکترونیکی اسناد بمنظور کاهش مراجعات و تردد در مراکز درمانی قابل تقدیر است.

او ادامه داد: ضروری است خدمات نظام بیمه سلامت به صورت مستمر و جدی به اطلاع عموم مردم رسانده شود و رسانه استانی این آمادگی را دارد که با مشارکت بیمه سلامت استان سلسله برنامه‌هایی را این خصوص تهیه و پخش کند.

شیویاری مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان هم با تشکر از اقدامات رسانه استانی در خصوص اطلاع رسانی نظام بیمه سلامت، گفت: هم اکنون ۵۰ درصد جمعیت استان زنجان از دفترچه سلامت برخوردار هستند و بیش از ۷۰ درصد خدمات بیمه سلامت به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

او افزود: بیمه سلامت هنوز در کشور بطور کامل شناخته نشده و همین موضوع باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم می‌شود که شفاف سازی و تبین موضوعات مرتبط در این حوزه توسط رسانه استانی در این زمینه قطعاً تأثیرگذار خواهد بود.

او در ادامه آمادگی بیمه سلامت استان را برای مشارکت در تولید برنامه‌های مختلف در شبکه استانی اعلام کرد.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.