کانال دفع آب‌های سطحی تنگک‌ها تکمیل شود

عضو شورای شهر بوشهر گفت: کانال دفع آب‌های سطحی و شبکه فاضلاب تنگک‌ها تکمیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رباب عبیدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورا ادامه اجرای کانال دفع آب‌های سطحی تنگک‌ها و همچنین شبکه فاضلاب این سه محل جنوبی شهر بوشهر را خواستار شد.

او افزود: در بارندگی اخیر شاهد آبگرفتگی جاده تنگک‌ها بودیم که شهروندان را دچار مشکل کرد،  در حالی که فاز اول شبکه دفع آب‌های سطحی اجرا شده و اجرای فاز دو آن که دو هزار و ۲۴۰ متر است و قرار بود با مشارکت نیروگاه اتمی باشد اجرا نشده است.

این عضو شورای شهر بوشهر از شهردار این شهر خواست، با مدیران نیروگاه رایزنی کند تا این طرح تکمیل شود.


بیشتر بخوانید


عبیدی ایجاد شبکه فاضلاب محلات تنگک را هم یکی از مطالبات جدی مردم‌ این محلات دانست و افزود: ۷۰۰ میلیارد تومان برآورد هزینه برای اجرا این طرح صورت گرفته است و انتظار داریم مسئولان ارشد استان برای اختصاص بودجه موردنیاز طرح همکاری کنند، تا پس از اجرای شبکه فاضلاب و کانال دفع آب‌های سطحی، شهرداری نیز بتواند محلات یاد شده را آسفالت کند.

ضرورت برخورد با سد معبر‌های ساختمانی و صنفی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر نیز گفت: عرض پیاده رو‌های شهر آنچنان زیاد نیست و سد معبر‌های ساختمانی و صنفی نیز باعث به وجود آمدن مشکلات بسیار زیادی برای شهروندان شده است.

طاهره شمشیری بر نظارت شهرداری بر سد معبر‌ها تاکید کرد.

او همچنین افزود: با توجه به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا شاهد خاموشی بوستان‌های ساحلی و محله‌ای هستیم که با وجود این خاموشی‌ها باز هم شهروندان از این بوستان‌ها استفاده می‌کنند و انتظار است مشکلات این امر دیده شود.

این عضو شورای شهر بوشهر، رسیدگی به وضعیت هرس درختان و استفاده بیشتر از فضای مجازی و وبینار‌ها در ارائه برنامه‌های متنوع فرهنگی، تفریحی و مذهبی را از سوی شهرداری خواستار شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.