اجرای طرح به یاد فرمانده در حاشیه شهر کرمان

مدیر عامل یکی از خیریه های کرمان از توزیع کمک های مومنانه در قالب طرح به یاد فرمانده در حاشیه شهر کرمان خبر داد.

غلامرضا علیدادی، مدیر عامل یکی از خیریه های استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  از توزیع کمک های مومنانه  با عنوان "به یاد فرمانده " به همت خیران در منطقه شیشه گر حاشیه شهر کرمان خبر داد و گفت: نزدیک به ۶ سال است که ما در این منطقه خدمت رسانی می‌کنیم.

 او افزود: طرح به یادفرمانده سردار دل‌ها و سایر شهدای مقاومت، طی سه مرحله از روز شهادت حضرت معصومه سلام الله علی‌ها شروع شد و  در شهرستان‌های جنوبی و شهرستان بافت ادامه پیدا کرد.

 علیدادی بیان کرد: امروز هم با توجه به فرارسیدن هفته مقاومت و سالگرد شهادت سردار دل‌ها طرح به یاد فرمانده، آخرین مرحله  خود را سپری می کند که در این مرحله ۵ هزار قرص نان، تعدادی چراغ والن گازسوز، اقلام بهداشتی، غذایی و  پوشاک در بین نیازمندان این محله توزیع می شود. 

او با اشاره به ساخت ۲ واحد مسکونی به همت خیران برای نیازمندان گفت: منطقه شیشه گرجزو حاشیه شهر است که ساماندهی نشده و  از خدمات اولیه آب و گاز برخوردار نیست و ۹۰ درصد ساکنان آن جزو افرادیند که دارای مشکلات هستند. 

مدیر عامل یکی از خیریه های استان کرمان بیان داشت: شناسایی نیازمندان این محله به همت افراد بسیج به منظور ارائه خدمات ادامه دارد. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار