مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان:

کتابخانه‌های سیار در لرستان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار در این استان یک اولویت اساسی است که با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، فرشته طهماسبی مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، خدمات فیزیکی کتابخانه‌های عمومی همانند بسیاری از مشاغل، با محدودیت‌هایی مواجه شده است.

طهماسبی افزود: اکنون با همت کتابداران، این تهدید به فرصت تبدیل شده است و فعالیت‌های ترویجی و تبلیغی با موضوع کتاب و کتابخوانی در حجمی گسترده از طریق فضای مجازی انتشار یافت.

او با تقدیر از فعالیت‌های مجازی کتابداران لرستان افزود: طرح «تحویل منابع» با همکاری برخی دستگاه‌های اجرایی استان در سطح شهرستان‌ها آغاز شده و استقبال اعضای کتابخانه‌های عمومی را به دنبال داشته است که تداوم این امر با توجه به گستردگی و وسعت استان، نیازمند ادامه همکاری دستگاه‌های اجرایی با کتابخانه‌های عمومی است.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان اظهار داشت: راه اندازی کتابخانه‌های سیار در استان با توجه به تراکم جمعیت و تعداد کتابخانه‌های موجود، بسیار ضرورت دارد بنابراین انتظار می‌رود سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای خرید خودرو کتابخانه سیار در بودجه سال آینده، مساعدت لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.