۷ کشته و زخمی در انفجار شمال شرق سوریه

منابع سوری اعلام کردند که بر اثر انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در مرکز شهر «رأس العین» در شمال شرق سوریه دست کم ۷ نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، منابع سوری گزارش دادند که امروز (پنجشنبه) یک خودروی بمب‌گذاری شده در مرکز شهر «رأس العین» در شمال شرق سوریه منفجر شده که در پی آن چند نفر کشته و زخمی شده‌اند.

به گفته منابع محلی، این خودرو بمب‌گذاری شده در بازار «الفروج» در شهر رأس العین در استان الحسکه منفجر شده است.

خبرنگار شبکه المیادین در این خصوص گفت: در پی انفجار خودروی بمب‌گذاری شده، سه نفر کشته و چهار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

مرکز موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» که وابسته به معارضان سوری است نیز در خصوص این انفجار اعلام کرد که در این حادثه یک نفر کشته و چند تن دیگر زخمی شده‌اند.

خبرنگار الجزیره نیز اعلام کرد که در این انفجار دو نفر کشته و هفت نفر زخمی شده اند و این آمار اولیه این حادثه است و احتمال افزایش قربانیان وجود دارد.

روز گذشته نیز یک بمب دست‌ساز در شهر عفرین واقع در شمال غرب حلب، تحت کنترل گروه‌های مسلح سوری وابسته به ترکیه منفجر شد و در اثر آن دستکم سه تن زخمی شده و خساراتی نیز به محل انفجار وارد شد.

عفرین و دیگر مناطق تحت کنترل گروه‌های وابسته به ترکیه و معارضان سوریه و کُرد که تحت حمایت آمریکا هستند، اخیرا شاهد انفجار‌هایی هستند که عموما غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد تا اوضاع سوریه را ناامن و بی ثبات جلوه دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار