اردوغان: هیچگاه چشم خود را بر روی جنایات اسرائیل نمی‌بندیم

رئیس جمهور ترکیه مقابله جامعه جهانی با اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را خواستار شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الجزیره، رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد آنکارا چشم خود را بر روی جنایاتی که رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان مرتکب می‌شود، نخواهد بست.

رجب طیب اردوغان امروز (جمعه) اعلام کرد: ظلم و جنایت‌های رژیم تروریستی اسرائیل علیه زنان و کودکان و کسانی که قصد دفاع از مساجد و اماکن عبادی را دارند، مایه حزن و اندوه است.  هرگز چشم خود را بر ظلم و جنایات اسرائیل نمی‌بندیم.

رئیس جمهور ترکیه همچنین از جامعه جهانی خواست تا با تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین مقابله کنند و افزود: ما در حال انجام اقدامات دیپلماتیک در خصوص اوضاع در قدس هستیم.

اردوغان تاکید کرد: رژیم تروریستی صهیونیست‌ها با حمله به قدس که سه عبادتگاه‌های مقدس در آن واقع است، از همه مرز‌ها عبور کرده است. ما از همه کشور‌ها می‌خواهیم در راستای قطعنامه‌های سازمان ملل با حملات وحشیانه اسرائیل مقابله کنند.

چند روزی از بزرگترین تقابل سال‌های اخیر فلسطینیان با رژیم صهیونیستی و موشک باران اراضی اشغالی از سوی مقاومت فلسطین می‌گذرد. مقاومت این اقدام را در پاسخ به حمله نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی و نمازگزاران صورت می‌دهد. رژیم صهیونیستی قصد داشت تا ساکنان فلسطینی منطقه شیخ جرح رااز منازل خود بیرون کرده و این منطقه را به نفع شهرک نشینان به اشغال خود درآورد. اقدامی که با واکنش و اعتراض جدی مردم فلسطین همراه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
نامرد فاشیست هیچگاه هم چشم کوردها روی قتل عام بی وجدان تو در عراق و سوریه بسته نمیشه روز انتقام نزدیکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
تا وقتی که کشور های مسلمان درگیر اختلافهاورقابتهاداخل جامعه اسلامی هستند اسرائیل هر روز گستاخ تر شده وفلسطینیان هم قربانی خواهند شد آرمان فلسطین باید نقطه اشتراک کشور های اسلامی برای اتحاد باشد واگر روزی این اتفاق بیفتد به معنای واقعی کلمه آن روز روز نابودی اسرائیل وآزادی فلسطین وقدس عزیز است واگر قرار باشد هر کشور مسلمانی ساز خودش را بزند آزادی فلسطین وقدس از محالات خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو فعلا پاهات از تو سوریه بکش بیرون بعد حرف بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اونی که نمی‌تونی ازش چشمپوشی کنی پولهای اسراییله. ترکیه اپوزیسیون کنترل شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
بله اردوغان با چشمان باز و دقیق به جنایت صهیونیست ها نگاه میکند و حتی سفیر به رسمیت شناخته شده آنها را در کشور خودش احضار نمیکند و وست دارد از اینکه حد اقل اعتراض رسمی و دیپلماتیک نشان دهد چه برسد به اخراج سفیر . دلقک بازی پان ترکیسم عثمانی یعنی همین .فقط حرف زدن و ژست حمایت از فلسطین
Iran (Islamic Republic of)
9
۱۷:۲۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
نتانیاهو : او(اردوغان) پیش از این هر سه ساعت یک بار از من به عنوان هیتلر یاد می‌کرد و الان هر شش ساعت یک بار این کار را می‌کند؛ اما به شکر خدا تجارت میان اسرائیل و ترکیه افزایش یافته است.
آخرین اخبار