شهردار تبریز: 

۳۶۵ میلیارد ریال برای تملک و اجرای پارک ترافیک تبریز هزینه شد

 شهردار تبریز با بیان اینکه ۳۶۵ میلیارد ریال برای تملک و اجرای پارک ترافیک  شهر تبریز هزینه شده است گفت: این پارک تیر ماه امسال به بهره‌برداری می‌ رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،شهین‌باهر  شهردار تبریز در بازدید از  پارک ترافیک تبریز گفت: ۳۵۰ میلیارد ریال برای تملک و ۱۵ میلیارد ریال برای اجرای پارک ترافیک هزینه شده است و این پارک نقش بسزایی در ارتقای فرهنگ شهروندی ایفا خواهد کرد.

او با بیان اینکه اجرای این پارک همچنین در حوزه توسعه فضای سبز تبریز و ارائه آموزش‌های شهروندی نقش مهمی ایفا می‌کند،گفت: این پارک محلی برای آموزش مباحث و قوانین ترافیکی شهر، احترام به حقوق شهروندی و عابرین پیاده و ارائه آموزش‌های مرتبط در این زمینه به شهروندان است.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه موضوعات مربوط به حقوق شهروندی و فرهنگ ترافیک باید از سنین کودکی آموزش داده شود، گفت: با هماهنگی پلیس راهور، مدارس و مهد‌های کودک تبریز تلاش می‌شود در این پارک آموزش‌های مربوطه به کودکان ارائه شود.

شهین باهر گفت: لازمه توسعه فرهنگی در یک شهر، توسعه زیرساخت‌های آن است که شهروندان در سنین مختلف با بهره‌گیری از آن زیرساخت‌ها با مفاهیم فرهنگ، حقوق و تکالیف شهروندی آشنا شوند و پارک ترافیک نیز در همین راستا احداث شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار