روزانه ۴.۵ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه ارومیه توزیع می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: روزانه بطور متوسط بالغ بر ۴.۵ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در مرکز و شهرهای شمال آذربایجان غربی توزیع می شود.

احمد مجرد در گفتگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با بیان اینکه آذربایجان‌غربی همچنان بزرگترین مصرف کننده نفت سفید کشور است، افزود:  مشترکین واجد شرایطی که فاقد علمک گاز طبیعی بوده و تاکنون سهمیه فصل پاییز خود را دریافت نکرده اند تا ۲۵ آذر ماه سال جاری می‌توانند با مراجعه به فروشندگان مواد نفتی سهمیه خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه قیمت هر لیتر نفت سفید یارانه‌ای یک هزار و ۵۰۰ ریال است، گفت:  در این مرحله برای خانوار‌های یک و ۲ نفره ۴۰۰ لیتر، خانوار‌های ۳ و ۴ نفره ۶۰۰ لیتر و خانوار‌های ۵ نفر به بالا به میزان ۸۰۰ لیتر سهمیه پاییز به کارت بانکی سرپرست خانوار واریز شده است.

وی همچنین با قدردانی از همیاری و صبوری مردم آذربایجان‌غربی در خصوص اختلال پیش آمده سامانه هوشمند سوخت گفت: تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت به سامانه هوشمند بازگردانده شده و هیج مشکلی در رابطه با عرضه بنزین یارانه‌ای در هیچکدام از جایگاه‌های این نواحی وجود ندارد.

منطقه ارومیه یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با دارا بودن ۵ ناحیه (مرکزی ارومیه، سلماس، خوی و ماکو و بازرگان) ۴ باب انبار نفت و دو مرکز سوختگیری هواپیمایی وظیفه تامین و توزیع سوخت مرکز وشهر‌های شمال استان آذربایجان غربی را به عهده دارد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.