توزیع بالغ بر ۶۰ میلیون لیتر سوخت زمستانی در شهر‌های مرکز و شمال استان آذربایجان غربی

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از توزیع بالغ بر ۶۰ میلیون لیتر سوخت زمستانی درشهرستان‌های مرکز و شمال آذربایجان غربی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  احمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه در بازدید گروه معین از شهرستان سلماس گفت: از ابتدای سالجاری تا به امروز 60 میلیون لیتر نفت سفید در مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی توزیع شده است و هیچ مشکلی در خصوص تامین مواد نفتی در منطقه ارومیه وجود ندارد.

وی گفت: هدف اصلی این بازدید بررسی روند سوخت رسانی زمستانی به نقاط صعب العبور در سطح منطقه و بخصوص شهرستان سلماس می باشد.

مجرد از اقدامات مطلوب ناحیه سلماس در امر سوخترسانی و اجرای پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا و بازدید روزانه از جایگاهها تقدیر و بر آمادگی ناحیه برای تامین سوخت زمستانی مورد نیاز شهرستان سلماس تاکید کرد.

 اعضای گروه معین متشکل از مسئولین واحدهای اداری، مالی،حراست، روابط عمومی، مهندسی فرآورده، کنترل و نظارت با حضور در واحدهای مختلف نواحی، اسناد و مدارک فرایندها را در بازدیدها بررسی می کنند و در جلسه اختتامیه آن تصمیمات مدیریتی اتخاذ و مصوب می شود.

انتهای پیام/گ

   

 

 

برچسب ها: شرکت نفت ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.