توزیع روزانه بالغ بر یک میلیون لیتر بنزین یورو ۴ در بین جایگاه‌های سوخت مرکز وشمال آذربایجان غربی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: روزانه بالغ بر یک میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر بنزین یورو ۴ به جایگاه‌های سوخت منطقه ارومیه ارسال می‌شود.

احمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه در گفتگو باخبرنگار‎ گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: درحال حاضر در همه جایگاههای سوخت شهر ارومیه بنزین یورو 4 توزیع می شود و درمجموع بیش از 70 درصد بنزین توزیعی در مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی از نوع یورو4 است.

وی با بیان اینکه روزانه بالغ بر یک میلیون و 100 هزار لیتر بنزین یورو4 به جایگاههای منطقه ارومیه ارسال می شود افزود: با توزیع این فرآورده کاملا سازگار با محیط زیست توانستیم در این روز های بحرانی شیوع بیماری کرونا میزان آلودگی هوای ناشی از سوخت را به حداقل برسانیم.

مجرد یاد آور شد : وزارت نفت با توزیع سوخت استاندارد یورو 4 به سهم خود از آلاینده های زیست محیطی به شدت کاسته و امیدواریم مسئولین امر با کنترل سایر مولفه های تاثیرگذار در آلودگی هوا اعم از خودروهای فرسوده، صنایع و... شاهد هوای پاک برای شهر و استانمان باشیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه افزود : ارومیه در مصوبه سازمان محیط زیست بمنظور توزیع بنزین یورو 4 به عنوان شهر کلانشهر تعریف نشده ولی با تعامل و پیگیریهای بعمل آمده از مقامات ارشد ذیربط توانسته ایم 100 درصد سوخت توزیعی بخش حمل و نقل شهر ارومیه را از نوع استاندارد یورو 4 تامین کنیم.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: شرکت نفت ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.