همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

بهره برداری از ۸۴۹ طرح عمرانی و اقتصادی در آذربایجان‌غربی

مشاور رسانه‌ای استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ۸۴۹ طرح عمرانی، خدماتی و اقتصادی با ۴۱ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال هزینه طی دهه فجر امسال در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - علی رزازی روز سه‌شنبه در  گفت و گو با خبرنگاران گفت: از این میزان ۴۸۴ طرح عمرانی بوده و برای اجرای این طرح‌ها ۳۰ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی می گوید: همچنین از مجموع طرح‌های قابل افتتاح ۳۶۵ طرح نیز اقتصادی بوده و برای اجرای آنها نیز ۱۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است که با بهره برداری از آنها برای ۲ هزار و ۷۲۸ نفر زمینه اشتغال فراهم می شود.

به گفته مشاور رسانه‌ای و امور هماهنگی استاندار آذربایجان‌غربی در دهه مبارک فجر امسال، ۶۱ طرح عمرانی با ۳۱ هزار میلیارد ریال اعتبار و در بخش اقتصادی نیز ۶ طرح اقتصادی با یک هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده، در آذربایجان‌غربی کلنگ زنی می‌شود.

رزازی گفت: افتتاح ٢۴ پروژه گازرسانی، بهره‌برداری از ۱۰ هزار کلاس درس، افتتاح ۲ طرح برق منطقه‌ای و ۱۱۵ طرح برق رسانی، افتتاح هشت طرح علوم پزشکی و واگذاری ۵۴۵ واحد مسکن مدجویی از طرح‌های شاخص دهه فجر است.

رزازی بیان کرد: کلنگ زنی ١٠ پروژه گازرسانی، کلنگ زنی ١٩ پروژه علوم پزشکی ک کلنگ زنی بیش از چهار هزار واحد مسکن ملی از طرح‌های شاخص قابل کلنگ‌زنی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.