رژیم صهیونیستی ۳۰ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرد

نظامیان صهیونیست با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن ۳۰ فلسطینی را بازداشت کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد روز (چهارشنبه) با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن، ۳۰ فلسطینی از جمله دو دختر و پدر یک شهید فلسطینی را بازداشت کردند.

از سویی دیگر گروه‌های مختلف فلسطینی بخصوص حماس و جهاد اسلامی از عملیات قهرمانانه بئرالسبع استقبال کردند و آن را واکنشی مشروع به تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی دانستند.

جنبش حماس از عملیات قهرمانانه در بئرالسبع استقبال کرد و آن را پاسخی طبیعی و مشروع به جنایات رژیم اشغالگر و شهرک نشینان علیه فلسطینیان دانست.

عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس اعلام کرد وجود مقاومت نشان دهنده ادامه مقابله ملت فلسطین با جنایات رو به افزایش رژیم صهیونیستی علیه این ملت است.

وی تاکید کرد فقط با عملیات قهرمانانه و حمله با سلاح سرد و زیر گرفتن با خودرو می‌توان با جنایات رژیم اشغالگر مقابله کرد.

القانوع افزود مقابله با رژیم صهیونیستی ادامه دارد. در همین حال گروه‌های مقاومت فلسطین نیز عملیات بئرالسبع را واکنشی به اقدامات تروریستی و جنایات رژیم صهیونیستی دانست.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد مقاومت بهترین راه برای مقابله با اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی است. جهاد اسلامی اعلام کرد این عملیات مفاهیم مهمی دارد و مهمترین آن‌ها این است که ملت فلسطین گزینه مقاومت را کنار نگذاشته است و سیاست کوچاندن فلسطینیان که در نقب اجرا می‌شود در برابر پایداری و مقاومت ملت فلسطین شکست خواهد خورد.

از سوی دیگر جنبش مجاهدین نیز عملیات بئرالسبع را نشان دهنده شکست ساختار امنیتی رژیم اشغالگر دانست و تاکید کرد این رژیم اکنون مقابل معادله جدیدی قرار دارد که مبتنی بر مقابله به مثل در تجاوزات و جنایات آن است.کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز اعلام کرد عملیات قهرمانانه نشان می‌دهد ملت فلسطین به مقاومت قانونی خود تا آزادی و پیروزی ادامه خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۵۵ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
چرا همیشه خبر می آورید رژیم صهیونیستی فلسطینیان را می کشد و یا بازداشتشان می کند الان که موقعیت نظامی مقاومت اسلامی فلسطینیان فرق کرده و بسیار قدرتمند شده اند چرا مقاومت اسلامی فلسطینیان مقابله به مثل نمی کنند چرا با قدرت عملیاتهای نظامی آزاد سازی اسیران فلسیطینی را دربند زندانهای مخوف شکنجه گران صهیونیستها طراحی و انجام نمی دهند الان باید مقاومت فلسطینیان از هر لحاظ صهیونیستها رو تحت محاصره و فشارهای شدید قرارشان دهند و مداوم محاصره را تنگ تنگتر کنند تا صهیونیستها رو فراری دهند و یا نابودشان کنند نباید از فرصتها غفلط کرد . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر و عمل خردمندانه واکنش سریع هوشمندانه خداپسندانه .
آخرین اخبار