اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال مددجویان در آذربایجان شرقی

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: طی امسال ۱۰ هزار میلیارد ریال برای اشتغال و توانمندسازی مددجویان در سطح استان اختصاص یافت که ۴۰۰ میلیارد ریال آن سهم شهرستان میانه است.

آقای سعادتی فرماندار ویژه شهرستان میانه در آیین توزیع یک هزار و۵۰۰ بسته معیشتی از سوی خیرین مراکز خیریه کمیته امداد به ارزش ۴ میلیارد ریال گفت: لزوم توجه خیرین به ایجاد بستر و امکان اشتغالزایی برای نیازمندان ضروری است.

 ایجاد اشتغال برای نیازمندان توانمند نه تنها ثوابی بالاتر از کمک‌های نقدی دارد بلکه سبب عزت نفس سرپرستان خانوار با درآمدزایی برای خانواده است.

 امور خیر انجام شده در شهرستان توسط خیرین، دستگاه ها، نهاد‌ها و مراکز خیریه و حمایتی در سایه تاسی از کریم اهل بیت امام حسن (ع) است.

 ایثار و لذت خدمت به مردم را خیرین به خوبی درک و در عمل ثابت کردند و به خوبی می‌دانند با چه کسی معامله می‌کنند.

آقای  ملامهدی مدیر کل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی هم در ادامه هدف و رسالت اصلی کمیته امداد را توانمندسازی مددجویان خواند و گفت:طی پارسال مقرر شد ۱۵ هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی ایجاد کنیم اما با کمک و همراهی مسئولین ۱۹ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی ایجاد کردیم و به میزان ۶ هزار میلیارد ریال به مددجویان تسهیلات ارائه دادیم.

طی امسال ۱۰ هزار میلیارد ریال برای اشتغال و توانمندسازی در سطح استان اختصاص یافت که ۴۰۰ میلیارد ریال آن سهم شهرستان میانه است که برای مددجویان و سرپرستان خانوار بدون بیمه هزینه خواهد شد.

 از یک میلیون شغل اختصاص یافته سهم استان ما ۲۵ هزار شغل است.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه میانه نیز در این مراسم گفت: ارزش کار خیر مراکز و انجمن‌های خیریه  تحسین کننده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار