شناسنامه دار شدن خریداران ضایعات در خراسان جنوبی

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: خریداران ضایعات در استان باید شناسایی و شناسنامه دار شوند.

حجت‌الاسلام موحدی راد رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خریداران ضایعات در استان باید شناسنامه دار شوند، گفت: باید جلوی فعالیت خریداران ضایعاتی که مجوز ندارند، گرفته شود.

او با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم فعلی ساماندهی سرویس مدارس است، افزود: گاه در یک وسیله نقلیه که باید چهار نفر از آن استفاده کنند، هفت یا هشت دانش‌آموز سوار می شوند که از نظر ایمنی بسیار خطرناک است.

موحدی راد با اشاره به شروع فصل زمستان اظهار کرد: با توجه به این موضوع استاندارد سازی وسایل گرمایشی و نصب ایمن آن در مدارس از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی ادامه داد: در حوزه کاهش سرقت‌ها و تصادفات بهترین فرهنگ سازی از طریق مساجد، خطبه‌های نماز جمعه و رسانه‌ها انجام می شود.

او تصریح کرد: با هدف کاهش تصادفات، ایجاد ایستگاه‌هایی برای استراحت رانندگان در مسیر‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در نظر گرفته می شود.

موحدی راد بیان کرد: به همه قضات و مراکز قضائی خراسان جنوبی اعلام می‌کنم، سارقان زندانی هنگام مرخصی باید اسامی آن‌ها به پلیس همان شهرستان اعلام شود.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: از پارسال تاکنون نیروی انتظامی ۲۳ شهید تقدیم نظام کرده که متأسفانه در فضای مجازی بازخوردی نداشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.